laszlo1
door laszlo1 Feb 27, 2008 om 19:03
Computers & telefonie

Van mpg naar dvd

goedenavond heb de hp moviewriter dc5000 om mn analoge videofilmpjes naar digitaal te schrijven ik heb zelf een philips home cinemaset en die speelt alles af maar andere mensen kunnen het thuis niet afspelen dus mijn vraag is hoe maak ik van een mpg bestand een dvdbestand wat op alle dvd spelers af te spelen is alvast bedankt voor jullie antwoorden vrolijke groeten laszlo

460 3 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Feb 27, 2008 om 20:50
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Met Nero is het mogelijk een video-CD te maken.
Als je Nero hebt, kijk dan bij Foto & video > Video CD maken.

Vrgr. AF

laszlo1
door laszlo1 - Mar 3, 2008 om 18:53
15 Antwoorden / 11 Vragen

dank je wel zo ga ik er zeker uikomen die video cd had ik ook al gelezen maar het is 2,7 gb groot dus past niet op cd bedankt labzwans

labswans
door labswans - Mar 3, 2008 om 18:54
1918 Antwoorden / 10 Vragen

mpg naar dvd is te vinden op http://www.videohelp.com/guides?formatconversionselect=MPG+to+DVD&search2=Search+

Link
http://forum.videohelp.com/topic338985.html

met uitleg enzovoort

groetjes ,labswans