ge
door gerp Sep 4, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Van Quicknet naar Vodafone.

Hallo.


Per 1-08-08- ben ik automatisch overgezet van Quicknet naar Vodafonevast. Volgens correspondentie van Quicknet zou je nog 2 maanden bij je oude e-mail box kunnen komen. Maar helaas is het volgens Vodafone en Ziggo (@home dat is de nieuwe eigenaar van multikabel),niet meer mogelijk om de oude email box te openen. Ik vind dit een raar zaakje. Heeft iemand ook deze ervaring en er een oplossing voor gevonden?  Mvg Geert


 


 

784 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Sep 4, 2008 om 17:02
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

probeer via webmail erop te komen en anders kan het op geen andere manier


labswans

ge
door gerp - Sep 4, 2008 om 19:30
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Via webmail heb ik al geprobeerd, dan krijg ik een venster van Ziggo die vraagt om e-mail adres en wachtwoord,maar welk adres of wachtwoord ik ook invul, het is steeds onbekend. Ook bij Ziggo kunnen ze me niet verder helpen.

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 11:55
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Stuur me als je wilt een mailtje met je gegevens naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Jan
Vodafone Web Relations



ge
door gerp - Sep 8, 2008 om 13:32
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Jan.


Inmiddels ben ik er achter gekomen hoe je de e-mails in de box van quicknet kunt lezen. Door toeval via Google op het goede traject gezet. Wel is het raar dat niemand van Vodafone helpdesk mij kon vertellen hoe het precies zat. Wel wisten ze in no time 38.00 euro van mijn bankrekening af te halen. Dus ipv 19.00 euro achteraf 38,00 euro vooruit betalen. Reken maar uit welk voordeel hun dit opgeleverd heeft. Gek als je iets van hun weten wil zijn ze niet thuis. Wel 0,50 ct per minuut betalen voor de gebrekkige helpdesk. Als dit hun manier van klantbinding is, is er met de leiding van dit bedrijf structureel iets goed mis.


Mvg Geert

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 15:12
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Blij dat het oorspronkelijke probleem is opgelost.
Helaas kan ik je geen oplossing aanbieden m.b.t. je andere opmerking maar we nemen deze wel mee om interne processen waar nodig te optimaliseren.

Jan
Vodafone Web Relations



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer