ma
door margarete Mar 15, 2006 om 14:57
Computers & telefonie

Vast lopen webcam

ik heb een web cam maar mijn pc loopt dan vast als ik hem aanzet

ik heb er nu twee uitgeprobeert maar beiden liep hij vast

wie weet er een antwoord op ik ben al zo lang op zoek naar iemand die dat weet

1140 11 Rapporteer

freya
door freya - Mar 15, 2006 om 16:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo margarete,

Aangezien met een andere webcam de PC ook vastloopt, zal het dus waarschijnlijk een softwareprobleem zijn. Welk merk webcam is het? Welke versie van de software is er geïnstalleerd? Heb je al eens op de website van de leverancier van de webcam gekeken of er een nieuwere versie beschikbaar is? Welke windowsversie gebruik je?

m.vr.gr. Freya

pr
door prost - Mar 15, 2006 om 17:22
7 Antwoorden / 0 Vragen

wat is de snelheid comp

ma
door margarete - Mar 16, 2006 om 06:55
35 Antwoorden / 26 Vragen

halo eerst een trust en deze is een logitec heb wel window xp maar de pc is wel een oudje geloof ik dus dat kan het probleem zijn ?wie

ma
door margarete - Mar 16, 2006 om 06:56
35 Antwoorden / 26 Vragen

ik heb een xp verder weet ik er niet zo veel van af maar het is wel een oudje denk ik

gsm
door gsm - Mar 16, 2006 om 08:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hallo Margarete,

Zorg wel dat eerst de software geinstalleerd is, VOORDAT je de USB stekker van de webcam op de PC aansluit.
Als dat verkeerd gegaan is moet de software eerst weer verwijderd worden.
Dan het systeem opnieuw starten, de software installeren en daarna pas de stekker van  webcam in de PC prikken.

Groet,
GSM

ma
door margarete - Mar 16, 2006 om 12:59
35 Antwoorden / 26 Vragen

dank je wel ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar ik haal het er af en probeer ik het over nieuw maar als het dan nog fout gaat laat ik je dat even weten

freya
door freya - Mar 16, 2006 om 13:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als het de Logitech webcam betreft, download dan eerst via onderstaande link de laatste versie van de drivers. Selekteer op de site het juiste type webcam en vervolgens de gewenste taalversie.

Logitech webcams

Gebruik de gedownloade versie en niet de bijgeleverde versie die waarschijnlijk al oud is.

Freya

sh
door shortymusic - Mar 17, 2006 om 15:19
18 Antwoorden / 11 Vragen

1 kijk eerst ,hoevol je C :/chijf .is,2 .controle ,spyware&spam&virusscan laten lopen&defragmnteren van de schijven  EN EEN VOLEDIGE SCANDISK UITVOEREN ,IS OOK EEN OPTIE, &dan software webcam opnieuw Deinstalleren,en let op breukjes in de kabel&en de instlingen van de webcam.

DIT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN,EN LEES VOORAL JE INSTRUCTIE C.Q HANDLEIDINGEN PC&WEBCAM.

SUCCES SHORTY UTRECHT.

ja
door jasoncr - Mar 17, 2006 om 15:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij ligt het gewoon aan je moederbord in combinatie met je chipset. Aangezien je waarschijnlijk een beetje een oud moederbordje hebt met een onboard USB poort zul je het volgende moeten doen:

Koop een PCI-USB kaartje.

Ik had dit probleem namelijk ook gezien op een ander pc. Webcam liep vast na zoveel minuten. PCI-USB kaartje erin en het was opgelost. Succes!

edgarelsen
door edgarelsen - Mar 17, 2006 om 16:04
32 Antwoorden / 16 Vragen

ik heb dat ook als ik hem online heb da jij vast loopt anders werkt hij wel goed

labren
door labren - Mar 17, 2006 om 16:32
862 Antwoorden / 0 Vragen

het kan ook aan de snelheid van je internet verbinding liggen dat die te laag is. of je computer is te traag.