ol
door olympicton Jan 4, 2008 om 13:48
Computers & telefonie

Vastzitten van vensters

Irritant probleem; als ik op Skype een contactpersoon aanklik, opent het gegevensvenster van dat contact, maar het wil niet meer sluiten, waardoor ik ook niet kan bellen.Hetzelfde gebeurt bij bijv. een fotomap.Er wordt een foto aangeklikt, waardoor je niet verder kunt scrollen, want de pagina springt meteen weer terug naar het aangeklikte bestand.Systeemherstel e.d. helpt niet. Wie weet raad??

480 5 Rapporteer

door 4711 - Jan 9, 2008 om 20:04
885 Antwoorden / 2 Vragen

1 als U windows XP gebruikt  eerst eens defragmenteren en opruimen.
ook extra geheugen wil vaak helpen omdat U dankzij lang gebruik steeds meer rotzooi laat mee draaien en dan is een schoonmaak vaak de oplossing, er zijn ook nog programma's als CC cleaner te downloaden, maar of dit nodig is weet je pas na defragmenteren...
succes.

ol
door olympicton - Jan 10, 2008 om 09:16
63 Antwoorden / 16 Vragen

Opruimen is deel 2 !! Ik heb schijfopruiming gedaan, gedefragmenteerd, probleem blijft.Nou wilde ik mijn HPprinter op een andere partitie, dus software verwijderd. Bij zoeken HP aangeklikt....2500 hits, maar ik kan ze niet verwijderen!! Geen idee waarom, maar ik krijg de melding dat bepaalde bestanden niet verwijderd kunnen worden, en zoek dan maar uit welke dat zijn !!

edwardus
door edwardus - Jan 10, 2008 om 09:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bestanden verwijderen is niet de juiste manier om software te verwijderen. Dit kan hebben geleid tot je probleem.

Je kunt evt. proberen Windows opnieuw te installeren, zonder te formatteren, je installeert het er dan overheen en daarmee blijven je programma's en data op het systeem. Als dat niet werkt kun je het beste terugvallen op een backup. Nu begrijp je waarom je (regelmatig) backups moet maken.

ol
door olympicton - Jan 10, 2008 om 16:49
63 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb met de HP CD de software verwijderd, aangezien ik op de D schijf te weinig ruimte had, en bij iedere installatie HP automatisch op D installeert ( startpartitie).Daarna ben ik via zoeken naar HP bestanden gaan kijken, en dat waren er 2500 plus, maar die kan ik niet verwijderen .

Ik heb backups van cen d, ik wil D formatteren , maar dat is startpartitie, en die kan ik ook niet formatteren.

door 4711 - Jan 10, 2008 om 17:02
885 Antwoorden / 2 Vragen

Als je de D schijf leeg maakt zit je zonder windows dus nooit doen.

Vermoedelijk iets fout op C schijf....
Vermeld eens meer gegevens over processor, geheugentype en hoe groot of model HP PC... want wat is het?
Meestal zit er op merk PC een herstel programma.... en zoek dat eens op!