sc
door schaapjes May 13, 2005 om 15:03
Computers & telefonie

Verbinding telefoon scarlet

Vanaf vrijdag 6 mei zitten wij zonder vaste telefoon verbinding, de lijn is dus dood.Om scarlet te bellen met een mobiele telefoon gaat mij te veel kosten, daar er wachttijden zijn van 15 tot 30 min. Op de side van scarlet, bij werkzaamheden staat dat er geen werkzaamheden worden uitgevoerd door scarlet. Mijn oom heeft ook geen verbinding en als ik een mail naar hun stuur dan krijg ik als antwoord, dat er zo spoedig mogelijk mijn vraag beantwoord zal gaan worden.Dit is dus ook al 3 dagen terug.

Weet iemand wat daar aan de hand is en hoe lang wij nog moeten wachten dat we weer een verbinding krijgen daar wij van scarlet uit niets vernemen??

539 7 Rapporteer

brynnar
door brynnar - May 13, 2005 om 15:41
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Schaapjes,

Wat er aan de hand is, is dat u de zoveelste bent die in het hoogst onbetrouwbare (en nijgend naar criminele) net van Scarlet bent gevallen. Tikt u eens in de zoekfunctie van deze webzijde het woord Scarlet in en zie hier de resultaten.

Verwacht ook a.u.b. geen antwoord van Scarlet op korte termijn. Verwacht echter wel de rekening op korte termijn. Scarlet is momenteel het bekendste voorbeeld van een bedrijf dat op dubieuze wijze klanten werft en zijn beloofde diensten niet na kan komen. Kortom u bent flink de l*l en gezien het feit dat u met deze oplichters een contract bent aangegaan, zit u hier voorlopig nog aan vast.

Angetekende brieven en dreigen met juridische stappen richting Scarlet schijnt nog het beste te werken.

Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor u heb.

Brynnar

judaspriest_1
door judaspriest_1 - May 17, 2005 om 03:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u zelf ervaring met Scarlet???

brynnar
door brynnar - May 17, 2005 om 09:10
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Judas Priest, ja, ik heb (zakelijk) ervaring met Scarlet enkele jaren
terug. Veel internationale telefoontjes en faxen die wij hebben
gepleegd vanaf werk kregen geen "verbinding". Van Scarlet ontvingen wij
echter een torenhoge rekening met allemaal loze gesprekjes van 4 tot 7
seconden. Blijkbaar was er dus altijd wel een eenzijdige verbinding tot
stand gebracht en bij navraag bij onze klanten bleek dit idd het geval.

Na vele brieven van onze kant en vele aanmaningen van de zijde van
Scarlet hebben we toen gedreigd het e.e.a. via de rechter uit te
vechten. Pas toen bonden ze uiteindelijk in en zijn enkele nota's
gecrediteerd.

Brynnar

pa
door patsy - Sep 5, 2005 om 09:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Nou wij zitten met het zelfde probleem! We hebben al dagen aan de telefoon gezeten gemiddeld 32 wachten voor U! Dan zit je dus zeker 75 min. aan de telefoon. Wie gaat dit betalen? Op Emails krijg je een automatisch berichtje terug en verder niets. Eindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon, na 3 dagen bellen, en er zou iemand dezelfde dag terugbellen. Ik had 2 telefoonnrs. opgegeven maar tot op heden geen reactie.

Het liefst zou ik heel de boel willen terugdraaien, maar hoe ga je dan te werk zodat je hier zelf niet de dupe van wordt.!!

groetjes Patricia

sc
door schaapjes - Sep 6, 2005 om 09:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

Patsy

Door ervaring zijn wij erachter gekomen dat wanneer je het aansluit kastje reset dat het probleem dan mogelijk verholpen is.

Susses anders

de schaapjes

vladja
door vladja - Sep 6, 2005 om 10:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Patsy,

Trosradar besteede gisteravond aandacht aan deze zaak. Ga naar die site
en lees het item hierover. Hier staan ook tips van de ombudsman en wat
je rechten zijn.

Vladja

to
door tommy22 - Sep 29, 2006 om 15:20
4 Antwoorden / 7 Vragen

geachte heer/mevrouw,

mijn vriendin heeft sinds kort ook scarlet,en ja hoor wat een ellende met dat bedrijf.

ook wij hebben een week zonder telefoon en intenet gezeten,ik weet niet of uw probleem al is opgelost maar zo nee dan heb ik een tip voor u.

op de mail reageerd scarlet niet of onvoldoende,wat wij hebben gedaan is het gratis verkoop nummer bellen,hier zeggen ze dat ze je niet kunnen doorverbinden,nou echt wel.

we zijn wel een week bezig geweest maar blijkbaar werden ze zo boos opelkaar daar dat er na de laatste keer dat we gebels hadden,binnen een half uur iemand van scarlet terug belden deze man kon het probleem niet oplossen maar zou het aan de storings dienst doorgeven.

een dag later werd ik weer gebeld,tja zo bellen ze nooit en zo blijven ze bellen,deze man kwam op het idee om de modem te reseten en wat blijkt alles deed het ineens weer gewoon,nog geen 15min later stond kpn voor de deur om de storing te verhelpen,maar die was dus niet meer nodig.

dus gewoon het gratis nummer bellen of via de site van scarlet op de bel mij toets klikken wedden dat ze dan wel bellen.

succes en groetjes m steenbergen