an
door antoon1 Feb 3, 2011 om 21:12
Computers & telefonie

Verloren email

Help, ik heb per ongeluk alle mailtjes in mijn hotmail account verwijderd. Maar daar zaten zoveel belangrijke mails bij, dat ik nu dus behoorlijk in de stress schiet.
Wie weer er een manier om deze mail weer terug te vinden, of ben ik ze echt kwijt??? Ik heb al gekeken op mijn hotmailaccount, maar daar staat ook niets meer. Zit het nog in mij laptop ergens???? Help oh help

5161 13 Rapporteer

freya
door freya - Feb 3, 2011 om 22:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo antoon1,

Als je de mail 'online' bekijkt (en dus niet met een emailprogramma naar je computer haalt), dan staan je mailtjes niet nog ergens op je computer. Als je ze 'online' weggooit, zijn ze ook echt weg.

Maar ik neem aan dat je de mailtjes uit je 'postvak in' hebt verwijderd? Staan ze dan niet nog in het postvak 'verwijderd'? (even links in het scherm op je postvak 'verwijderd' klikken). Als ze daar nog staan, verplaats ze dan weer naar het postvak 'postvak in'.

m.vr.gr. Freya

al
door allard - Feb 4, 2011 om 13:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp dat het om Hotmail gaat. Deze wordt meestal "online" bekeken dus zal de mail dus inderdaad echt weg zijn.

ra
door ravdhout - Feb 4, 2011 om 13:19
27 Antwoorden / 21 Vragen

Ik weet niet welke windows je hebt. Als ik een mail per ongeluk heb verwijderd( en dus ook niet meer in de map verwijderde mails zit) dan doe ik als volgt;
Klikt op de knop START en helemaal onderaan verschijnt er "programma en bestanden zoeken". Als je daarin ongeveer je tekst/afzender van de verwijderde mail intypt, dan heb je grote kans dat je je verloren mails weer terugvindt. Mij is het tenminste vaak gelukt.
Ikzelf gebruik Windows 7, maar vermoedelijk zit deze functie ook op Windows XP of Vista. Succes ermee en laat ff weten of het gelukt is.

Vr.groet, Rolf van den Hout..

bobbyx
door bobbyx - Feb 4, 2011 om 14:10
29 Antwoorden / 9 Vragen

dag Antoon,

ik heb Google destop op mijn pc zitten,en kan mijn mailtjes nog terughalen tot /met December 2006.
Je moet dan wel een trefwoord invullen.
groetje Jenneke

bobbyx
door bobbyx - Feb 4, 2011 om 14:13
29 Antwoorden / 9 Vragen

sorry,het moet natuurlijk Google Desktop zijn.

retjudyy
door retjudyy - Feb 4, 2011 om 15:06
38 Antwoorden / 25 Vragen

heb je ze in outlook of windows live mail verwijderd ,dan staan ze nog bij de server in hotmail Ik heb gmail en als ik mails verwijder staan ze nog bij de server in gmail.

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2011 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ravdhout,

Het gaat om HOTMAIL, dus ik denk niet dat je de mails op je computer vindt zoals freya en allard ook al aangegeven hebben.

sj
door sjeroan - Feb 4, 2011 om 16:21
6 Antwoorden / 1 Vragen

Beste bobbyx,
Ik vind dat hondje op je profiel zo ontzettend leuk.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Groetjes, Cora.

gerardk
door gerardk - Feb 4, 2011 om 17:38
175 Antwoorden / 8 Vragen

aan de helpdesk van hotmail vragen of zij de backup kunnen restoren, bij yahoomail kan dat ook

pierre60
door pierre60 - Feb 4, 2011 om 17:53
132 Antwoorden / 14 Vragen

Beste sjeroan, je kunt dit hondje er zelf afhalen door met de rechtermuisknop op het hondje te klikken en daarna op "afbeelding opslaan als" klikken en je hebt het hondje op je pc staan.

mahadma
door mahadma - Feb 5, 2011 om 15:18
11625 Antwoorden / 51 Vragen

Daarom (misschien te laat) de tip: Sla de belangrijke mailtjes op op een usb stick of print ze en in de ouderwetsche ordner.

marcus-fenix
door marcus-fenix - Feb 5, 2011 om 15:29
10 Antwoorden / 1 Vragen

@ sjeroan,

Als je met je muisaanwijzer op het plaatje gaat staan en op de rechtermuis knop
drukt kun je dit plaatje opslaan op je schijf en zelf gebruiken.

bobbyx
door bobbyx - Feb 6, 2011 om 08:29
29 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=sjeroan schreef op vrijdag 4 feb 2011, 16:21]Beste bobbyx,
Ik vind dat hondje op je profiel zo ontzettend leuk.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Groetjes, Cora.

van een animatiesite die niet meer bestaat.
Maar,als kopieren van deze site niet lukt,kan ik hem in de mail opsturen.
Gr.bobbyx