ph
door phogers Nov 24, 2005 om 19:36
Computers & telefonie

Versatel internet

Op 9 september zou mijn abonement worden overgezet van versatel Familie naar het msnellere versatel 20 MB. Ik kreeg een brief dat alles technisch in orde zou zijn en een medewerker kwam het netjes instaleren. Ik heb internet nodig voor mijn werk dus kreeg de verzekering dat ik 3 dagen zonder zou zitten. Tot op dit moment heb ik nog geen internet. Meerdere keren met de helpdesk gesproken. ze zouden het zelfs hebben doorgegeven aan het hoofdkantoor. Nu heb ik mijn betaling voor de laatste maand ingetrokken en heb een brief geschreven dat ik geen vertrouwen meer heb (nadat de monteur ondanks afspraak niet is geweest) Van Versatel krijg ik de reactie dat ze me aan het contract houden. Is het mogelijk mij aan het contract te houden als ik geen gebruik kan maken van de dienst die ze zouden moeten bieden??  Ik wil van het contract af maar wat zijn mijn rechten?

428 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 25, 2005 om 15:16
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Als u een schriftelijk bewijs heeft dat Versatel u op 9 september opnieuw zou aansluiten (of oversluiten zoals dat ook wel genoemd wordt) en dat is nog steeds niet gebeurd, dan blijft Versatel in gebreke. U heeft er goed aan gedaan de betaling om te draaien naar mijn mening. U zou zelfs schade kunnen claimen, aangezien u met uw werk waarschijnlijk schade ondervindt.


Laat Versatel duidelijk weten dat u geen interesse meer heeft in de 20Mb verbinding, gezien het niet nakomen van de afspraken, en dat u de overeenkomst ontbindt op basis van wanprestatie door Versatel. 3 maanden te laat leveren zonder duidelijke uitleg is voor een rechter voldoende grond om in uw voordeel te beslissen.


Stuur uw brief aangetekend met handtekening retour!


Suc6! Dam

pj
door pjottr115 - Apr 3, 2006 om 15:47
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

IK heb precies het zelfde probleem. Krijg ook te horendat ik niet kan opzeggen maar wel het contract kan afkopen. Hoe is het met jou afgelopen en heb je nog tips?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer