ex
door exhopman May 4, 2004 om 14:35
Computers & telefonie

Video bewerkings software

Wat is een goed programma om video filmpjes te bewerken?Ik heb pinnacle 9 maar ik heb continu problemen met deze software en de helpdesk kan mij niet zeggen waar dit aan ligt.Een vcd kan ik niet maken omdat er op de vcd maar 4 bestanden komen te staan die en de comp. en de dvd niet kunnen lezen. Het programma maakt ook steeds een ongeldige bewerking waardoor ik weer opnieuw kan beginnen.Ik denk er nu over om een nieuw programma te kopen maar weet niet met welke ik en de film kan bewerken maar er ook foto's tussen kan zetten. Het liefst moet het programma dan ok nog in het nederlands zijn. Wie weet een oplossing of voor een nieuw programma of pinnacle goed te kunnen laten draaien op mijn computer.

464 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 4, 2004 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pinnacle 8 en nu ook 9 staan bekend om hun problemen. Het zijn instabiele programma's die vaak vast lopen en problemen geven met het uitvoeren van de beloofde taken. Soms kan het helpen om op de achtergrond draaiende software (zoals een virusscanner) uit te zetten. U kunt ook nog proberen de laatste patches te downloaden en te installeren, ook dat helpt soms. Het probleem ligt dus niet bij u. Pinnacle weigert te luisteren naar de consument en het gerucht gaat zelfs dat zij te kritische replies op hun forum verwijderen. Nou dan weet je het wel...

Een alternatief is er wel maar kostbaar: Adobe Premiere. Het is enige programma dat dezelfde functionaliteit aanbiedt. Anders komt u terecht in het zogenaamde "open source" segment. Dit zijn gebruikers die zelf programma's hebben gemaakt maar die kunnen vaak veel minder. Ze geven echter veel minder problemen.

Kijk ook hier voor kritieken en tips: http://www.tweakers.net/meuktracker?CatID=77&Query=pinnacle

ve
door verwijderd - May 15, 2004 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis te downloaden van de Microsoft website: Moviemaker 2, de ideale en makkelijk te gebruiken videobewerkingssoftware.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2004 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vegas 5 van  sonic-foundry (sony) Geeft u veel ruimte om u eigen creativiteit te uiten. en biedt (bijna) alles wat van een profesioneel programma mag verwachten. sonic foundry is o.a bekend van Acid wat een erg bekend programma is voor muziekanten.
Vegas kost rond de €550,- dus mischien wat aan de hoge kant.

http://mediasoftware.sonypictures.com/products/vegasfamily.asp

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds wanneer zijn de storingen bij Simpel opgelost dan? Ik kan sinds maandag 23 juli niet meer bellen en vorige maand in totaal ook weer 5 dagen niet. Mailen of een brief wordt totaal niet gereageerd. Kan nog steeds niet inloggen op mijn persoonlijke pagina en heb totaal ook geen idee van mijn verbruik. Belplafond is niet in te stellen. Hoe gaat Simpel dit dan allemaal oplossen? Waarom kunnen alleen nieuwe klanten hun abonnement opzeggen en bestaande niet, moeten wij dan maar gewoon betalen voor niks? Kassa laat je door Simpel niet in de luren leggen want simpel belooft alles maar komt niks na. Controleer de feiten en niet wat Simpel beweert want het enige waar ze goed in zijn betreft het vertellen van sprookjes

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Belofte maakt schuld!!
Die Über-Pipo van simpel kan wel zeggen dat vandaag alle problemen zijn opgelost maar ik kan helaas nog steeds niet bellen en nog steeds niet inloggen op mijn persoonlijke pagina van simpel.
Verder wordt mijn rekening wel geplunderd i.v.m. extra kosten. Deze zijn gemaakt omdat belplafonds niet werken: moet ik dat dan maar gaan betalen??
Als nieuwe abonnee's gecompensserd worden dan wil ik als bestaande abonnee minimaal hetzelfde recht hebben en ook kostenloos op kunnen zeggen.
Aso-telefonisten, zeer slechte service, mail en post die niet ontvangen wordt, zeer slechte bereikbaarheid en het botte gedrag van simpel komen mij de keel uit: IK WIL VAN SIMPEL AF maar HOE???

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Simpel liegt en bedriegt, verkoopt al jaren gebakken lucht.
Wanneer een bedrijf is doordrenkt van klantenminachting gaat dat echt niet zomaar veranderen. Wanneer ze nu eindelijk eens in hun eigen braaksel stikken is dat eigen schuld dikke bult!

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag is het woensdag en de problemen zijn nog steeds niet verholpen. Mijn dochter kan nog steeds niet bellen, sms-en, internetten. Ook het opnieuw inloggen lukt niet, terwijl dit uiterlijk gisteren verholpen had moeten zijn. Wachtwoord opnieuw opvragen gaat ook niet. Simpel is telefonisch nog steeds niet te bereiken. Je wordt van keuze menu naar keuze menu gestuurd. Het contactformulier kan niet verstuurd worden, want dan krijg je een foutmelding. Er worden allerlei beloftes gemaakt, maar geen enkele wordt waargemaakt. De datum waarop de problemen opgelost zouden zijn, wordt elke keer vooruit geschoven. Mijn dochter moet nog tot juni 2013, voordat ze haar abonnement kan opzeggen. Ook ik vind het belachelijk dat je als nieuwe abonnee wel het recht hebt om je abonnement kosteloos op te zeggen, maar dat je als bestaande abonnee €600,- moet betalen om ervan af te komen. Ik zie het verschil niet, want je betaald beide kosten waar je geen gebruik van kan maken. Dat klanten weglopen hebben ze aan zichzelf te danken, door de manier waarop ze dit aangepakt hebben. Het totaal niet bereikbaar zijn, de slechte informatie voorziening en loze beloftes die ze gedaan hebben. Daarnaast richten ze zich alleen op nieuwe klanten om hen tevreden te stellen en mogen ze zich weleens coulanter opstellen naar bestaande klanten, want de meeste klachten op forums komen toch echt van hen af!!!

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jaren geleden was het al zo dat na het invullen c.q. verzenden van het contactformulier foutmeldingen verschenen. De tekstinhoud werd geweigerd omdat oplichtingspraktijken-BV simpel het zodanig ingesteld had dat bepaalde leestekens die weigeringen veroorzaakten. Prettig bijverschijnsel van het slechts accepteren van "simpele teksten" was dat de mailer het maar op gaf, vanzelf afhaakte. Ook deze manier van afpoeieren is weer een mooi voorbeeld van klantenminachting.
Net zo veelzeggend is dat ze zich profileren door te melden dat ze geen kredietcheck doen.
En ook dat kunnen ze zich gemakkelijk permitteren omdat het geld al binnen is!
Simpel drijft op gebakken lucht mensen, pas dus op voor dit misleidende bedrijf!!

ve
door verwijderd - Aug 2, 2012 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weer gebakken lucht .. Dinsdag zou het moeten werken op een enkeling na laat ik tot de gelukkigen behoren waar het NOG NIET werkt. Klanten aannemen werkt prima maar daarna? Al van de laatste week van juni problemen met niet kunnen bellen (heb nog nooit kunnen bellen) loze mails van lossen we op nieuwe simkaart en ga zo maar door. Nu sturen ze een enquête wat er moet verbeteren aan het bedrijf.. laat me niet lachen .. geweldige wanprestatie van de oplichters bende.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2012 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks de toezegging vanuit Simpel dat de klachten dinsdag 31-07 zouden zijn opgelost, kan ik nog steeds niet (al 6 weken!!!!) niet bellen of gebeld worden via mijn nieuw afgesloten Simpel abonnement met nummerbehoud.
Helpdesk is na lang wachten eindelijk bereikbaar, maar weten niets, zetten de klacht weer door naar een andere afdeling en weigeren om zaken (toezeggingen t.a.v. compensatie) per mail te bevestigen.
Waarom ben ik zo stom geweest om met deze gasten in zee te gaan............

ve
door verwijderd - Aug 2, 2012 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet even de frustratie van me afschrijven. Per 5 juni jl is mijn contract beëindigd. Als je dan denkt dat alles klaar is heb je het mis. Simpel had mij gefactureerd voor de gehele maand juni.
Na een brief van mijn kant een excuusmail ontvangen op 4 juli jl. en met de mededeling dat het door mij teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening zou worden terug gestort.
Ze hadden een herberekening gemaakt en daaruit kwam dat ik nog 9,15 moest betalen, maar omdat Simpel 41,95 had afgeschreven zou ik nog 32,50 terug krijgen
Toen dit afgelopen week nog steeds niet gebeurd was heb ik de automatische incasso gestorneerd en zelf de 9,15 overgemaakt.

Toen ik gisteren weer op Mijn Simpel kon zag ik al dat het niet goed zou komen. Er stond dat ik nog een bedrag verschuldigd was van 32,50. Niks geen herberekening zoals in de mail beloofd.

En tot mijn grote verbazing vandaag een sms ontvangen met de mededeling binnen 24 uur betalen anders afsluiten. Pfffff wat een organisatie. Ik zit al een maand bij een ander.
Het zal mij niets verbazen als ik volgende week een brief van een incasso bedrijf ontvang.

Ik weet dat ik in mijn recht sta, maar het kost zoveel energie. Vandaag maar weer een brief gestuurd met uitleg en ze om de oren gemept met hun eigen excuus mails en beloftes.
Ben benieuwd waar dit eindigt.

Simpel is een incompetent arrogant bedrijf die heel gemakkelijk wat roept maar de daden blijven uit.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2012 om 18:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben sinds februari klant bij Simpel, alles ging goed, totdat ik mijn belplafond had bereikt op 27 mei, sindsdien kan ik niet meer smsen. Meerdere malen gebeld, fax gestuurd, mail gestuurd.. Bezig met het oplossen van het probleem, was continue de reactie.
Via google een emailadres van een medewerkster begonnen, deze reageerde vrij direct en ging kijken wat er aan de hand was. kreeg ook gelijk een compensatie aangeboden dat ik mijn sms abonnement niet hoefde te betalen.... Terwijl 1 van de klantenservicemedewerkster, bleven volhouden dat ik gewoon pech had en moest betalen... Van de week naar weer een aantal mailtjes te hebben verstuurd, weer een mail ontvangen, volgens de technische dienst moeten er geen problemen meer zijn met smsen, zet je toestel aan en uit(had ik inmiddels al 100x of zo gedaan), maar nee hoor nog steeds geen resultaat.

Wat ik eigenlijk wil weten, of ik van het abonnement af kan, omdat men geen diensten levert...

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Simpel heeft nog steeds niets gedaan aan deze compensatie. Heb ruim 4 weken niet kunnen bellen toen ik werd aangesloten. Na 4 weken werkte het, maar nu krijg ik gewoon een factuur voor de eerste 2 maanden. Heb tevens nooit excuses gehad of zelfs een brief waarin stond dat er iets fout ging. Ik hoop dat deze oplichters snel worden aangepakt. Met Youfone waren de problemen snel verholpen, misschien een ideetje om dat ook maar met Simpel te doen?

ve
door verwijderd - Oct 27, 2012 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb sinds 12 dagen simpel en daar wordt ik simpel van internet op iPhone werkt niet op de 3 gs en 4gs. Hun verkoop zegt geen enkel probleem werkt gewoon goed. Hun TD zegt gaat niet werken.
Ben van kastje naar muur gestuurd wil onmiddellijk van contract af.
Hun help desk is zeer slecht als ik zeg dat gesprek word opgenomen worden ze boos terwijl ze zelf ook opnemen.
Nogmaals mensen stap niet over naar simpel daar wordt je simpel van
Is er inmiddels iemand dit een werkende iPhone hebt met simpel en kan die aangeven hoe dit moet
Twee telecom winkels gaven aan alleen maar ellende te hebben ook de Apple winkel wordt er gek van

Ik hoor graag
Iemand advies om contract te ontbinden