ma
door manuela32 Jul 30, 2008 om 18:14
Computers & telefonie

Video-opname niet afspelen...??

Hallo, als eerste wil ik de mensen die mij antwoord hebben gegeven op de vraag over de bluetooth-installatie, bedanken voor hun antwoorden...

POLTOL, het is me gelukt!!

Dank je wel!!

Alleen nu heb ik dus wat foto´s en filmjes over gezet naar mijn pc, alleen nu kan ik de filmpjes niet afspelen/zien op mijn pc...

Hij geeft dan via een vierkantje dat dan in het beeld verschijnt, aan Fout--02 of zoiets...

Wat kan/moet ik nu doen...

195 5 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jul 30, 2008 om 22:24
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou Poltol, ik hoop dat jij hier chocola van kan maken. :)
Ik niet namelijk.

stacey
door stacey - Jul 30, 2008 om 23:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Geen Chocola ;-)

Maar wellicht biedt eerdere vraag opheldering;

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=630&qid=400066

holpen
door holpen - Jul 31, 2008 om 02:24
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed dat het hier gaat om het bestandsformaat van de filmpjes. Mobieltjes willen nog wel eens filmpjes in "exotische" formaten opnemen, die niet standaard worden ondersteund door bijvoorbeeld de Windows Media Player. Ik ga er even van uit dat je probeert af te spelen met de Windows Media Player. Welke versie heb je?
Het beste zou je even kunnen rondneuzen op de website van de fabrikant van je telefoon. Vaak kun je daar meer info vinden over het afspelen van de filmpjes op je pc en of daar aanvullende software voor nodig is. Veel telefoons gebruiken tegenwoordig het MP4-formaat.
Misschien is het goed als je hier ook even merk en type van je mobieltje vermeldt, dan kunnen we wat gerichter zoeken.

dirck
door dirck - Jul 31, 2008 om 12:21
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn antwoorden waren weer zeker waardeloos!!

Ben trouwens wel benieuwd wat nou de oplossing geweest is.

dirck
door dirck - Jul 31, 2008 om 12:26
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Met de VLC media player kun je de filmpjes wel afspelen.

www.videolan.org