boreel20
door boreel20 Dec 12, 2013 om 16:22
Computers & telefonie

Vista start niet meer op

Ik heb een progr.van Bose op mijn comp. geïnstalleerd en toen is hij vastgelopen. Ik heb hem uitgezet en weer opgestart. Bij het opstarten zie ik het opstart logo en het balkje bewegen. Na verloop van tijd krijg ik een zwart scherm met de muisaanwijzer die kan bewegen. In veilige modus start hij ook niet op. Toen met de Cd opgestart maar dan kom ik ook niet verder.Systeemherstel geeft geen herstelpunten aan. Verder is de schijf als ik mijn 2e schijf met Win 7 opstart niet te benaderen. Ik heb nog een schijf met XP erin gezet en dan kan ik de Vista schijf wel openen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Ik werk het liefst met Vista omdat ik programma's heb die op W7 niet werken

.

2304 5 Rapporteer

pk
door pkaldenberg - Dec 13, 2013 om 12:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dat wordt Windows opnieuw installeren en kijken of de nieuwe software wel compatible is met Vista. Ik denk van niet (recenter). Advies: niet meer installeren.

vr1944
door vr1944 - Dec 13, 2013 om 12:48
1210 Antwoorden / 5 Vragen

programma's heb die op W7 niet werken

Welke programma's werken niet met W7??Installeer eerst Vista en daarna W7 er overheen dan werken alle programma's.Lijkt me overigens toeval dat er iets mis gaat met je PC tijdens het installeren van een Bose prog ( music link)?

ta
door tar - Dec 13, 2013 om 14:14
522 Antwoorden / 9 Vragen

Hey Boreel20,

Misschien voor in de toekomst?

Een systeemback-up of een complete schijf-Image is de manier om een compleet goed werkend Windowssysteem kinderlijk eenvoudig terug te zetten zonder 1 probleem en het werkt altijd!

Dit kan met het programma zoals het erg goede Acronis True Image, wat een probeerversie is; of met freeware (= gratis) programma's.

Todo-backup is ook zo'n gratis programma, wel in de Engelse taal, maar zeer eenvoudig te bedienen; ook voor niet Engels sprekende leken.

Als je een OpstartCD met Todo-backup maakt, kun je Windows ook herstellen als Windows niet meer werkt/niet opstart.

Gratis Todo-Back-Up

Succes!

ta
door tar - Dec 13, 2013 om 14:20
522 Antwoorden / 9 Vragen

P.S.

Hey Boreel20.

Kunt u met de originele Windows-cd de repair-functie niet inschakelen?

Werkt niet 1 van deze opties?

Herstellen Windows

Succes!

boreel20
door boreel20 - Dec 16, 2013 om 11:08
41 Antwoorden / 26 Vragen

Beste allemaal,
Ik wil jullie bedanken voor de reacties. Ik heb een nieuwe schijf gekocht en ben bezig alles terug te zetten voor zover ik het kan. Ik heb in ieder geval mijn les geleerd. De oude schijf bewaar ik voor het geval dat ik er nog meer data af wil halen.
Nogmaals bedankt, Joop van den Berg