ja
door janneke1_1 Apr 14, 2007 om 22:19
Computers & telefonie

Vodafone doet niets!!

Heb sinds november vorig jaar een mobieltje met abonnement aangeschaft via Vodafone. Door miscommunicatie heb ik 2x een toestel aangeboden gekregen. Heb er een geweigerd. Toen de eerste factuur door de bus rolde stonden er 2 mobiele nummers op. Na wat mailverkeer met hun heb ik het bedrag laten storneren. Toen kwam er eindelijk aktie. Een nummer werd geblokkeerd en ik moest de factuur met spoed betalen anders zou ik worden afgesloten. Het ging even goed. In maart weer een factuur met 2 mobiele nummers. Heb ze een mailtje gestuurd maar krijg geen reaktie. Vandaag de factuur van april en nog steeds 2 nummers! Ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen. Als ik hun bel, sturen ze me door naar hun magazijn e die belooft me terug te bellen. Is tot op heden nog niet gebeurd. Wie

heeft er nog een andere oplossing?

371 4 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 14, 2007 om 22:37
1918 Antwoorden / 10 Vragen

in elk geval blijven storneren van de ene aansluiting. Tevens een aangetekende brief naar Vodafone schrijven met daarin dat het probleem de wereld uit moet zijn en u alleen voor een aansluting betaald. Hiervoor moeten ze u schriftelijk antwoordt opgeven dat het probleem definitief is opgelost ( met een termijn van maximaal een maand )

Het aan getekende moet met bewijs van ontvangst ! zo staat u sterk bij een geschil als het daarop aan komt. Vermend ook wat u alleemaal gedaan heeft ( opsomming )

labswans

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2007 om 20:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk maar uit met dat storneren. Met een beetje pech kom je op die manier op de zwarte lijst te staan. Probeer dan nog maar eens een telefoon abonnement af te sluiten ....

Waar zit 'm die miscommunicatie precies in? Vergissing van Vodafone, of van jezelf?

ja
door janneke1_1 - Apr 16, 2007 om 20:37
4 Antwoorden / 4 Vragen

hoi,

toen ik de telefoon via internet bestelde moest ik mijn meisjesnaam invullen. De telefoon kwam per koerier, moest mijn bankpas tonen en die staat op mijn trouwnaam. Op mijn rijbewijs stond e/v en mijn meisjesnaam. Kreeg de telefoon niet van de koerier. Belde met vodafone en deed daar mijn verhaal. Later bleek dat er opnieuw een telefoon voor me was aangevraagd. Was me niet verteld. De koerier vertelde me dat hij de volgende dag kwam met mijn telefoon. Werd op de betreffende dag gebeld door de koerier dat het niet doorging. Was daardoor niet meer alert op de bel want er kwam toch een koerier. De betreffende vrijdag kwamen er 2 koeriers en heb ik een telefoon geweigerd. Kreeg een mailtje van Vodafone en moest doorgeven welk ordernummer ze konden doorhalen. Dacht dat daarmee alles geregeld was.

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2007 om 22:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Tja wij mannen hebben het toch maar makkelijk dan.
Alhoewel, je mag geloof ik tegenwoordig ook al bij het trouwen je vrouwsnaam aannemen als man zijnde.

Anyway, aangezien er door Vodafone gevraagd is welk ordernummer ze mochten doorhalen en ze dit niet hebben gedaan, ligt de fout bij Vodafone zelf. Stel ze daarvan schriftelijk op de hoogte en claim het teveel betaalde terug. Je mag ze daar wel een redelijke termijn voor geven om het te regelen, denk bijv. aan 14 dagen of een maand o.i.d.