Vodafone fout
Onlangs mijn mobiele abonnement bij Vodafone verlengd. Via de site een bijbetaling 97 + abonnementskosten afgesloten. Vervolgens krijg een contract via de mail met een bijbetaling van €144 + abonnementskosten. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Deze zouden er een case van maken. Vervolgens 5 weken niets vernomen. Zelf contact gezocht. De klantenservice wist van niks. Weer een case aangemaakt. Na 2 weken bericht dat het mijn eigen schuld was omdat ik binnen 2 weken de bestelling had moeten annuleren. Dit heeft echt niemand van de klantenservice mij verteld. Ik voel me echt aan het lijntje gehouden en ben serieus teleurgesteld in de klantenservice van Vodafone. Iemand enig idee of in mijn recht sta of gewoon pech heb..
Topantwoord
Heb je bewijs dat je het abonnement voor €96 euro hebt verlengd?
Je hebt na ontvangst van het verkeerde contract direct gebeld met de klantenservice. Staat dat nog in je belhistorie?
Kun je dus aantonen dat je het abonnement voor die prijs hebt verlengd en direct de klantenservice hebt gebeld toen je het verkeerde contract kreeg. Volgende keer maar via de mail reageren en niet meer bellen met de klantenservice. Mail bewaren voor bewijs.
Nu heb je misschien niets.
Als ik de screenshot zo bekijk dan wordt in de eerste maand €.141,69 aan kosten in rekening gebracht en daarna €. 40,00 per maand. De aanbetaling a' €. 101,69 is een aanbetaling op het toestel inclusief de kopie heffing en in de abonnenmentskosten wordt de eerste termijn van afbetaling gelijk meegenomen. U maakt uw relaas wel wat moeilijk te begrijpen want is die + nu inclusief of exclusief abonnementskosten.
U heeft een klacht /vraag over VODAFONE en voegt een kopie van een nota van Ziggo bij?? https://www.vodafone.nl/support/contact/ Voor de goede orde: ik heb dit gezien: https://www.vodafone.nl/ziggo/ maar ik vraag me af of u nietr de verkeerde klantenservice heeft gebeld. U heeft een overeenkomst met VODAFONE en niet met Ziggo al werken beide wel samen.
Ik heb nog maar eens op de Vodafone site gekeken en er staat nu dat je €72 bij moet betalen. Dat is vreemd, precies het dubbele wat jij bij moet betalen. Kijk nog eens in je contract. Zit daar misschien een fout in?
https://directsales.vodafone.nl/ziggovoordeel/details/25303/11279?utm_medium=referrer&utm_source=ziggo&utm_campaign=cross-sell&utm_term=telefoon-iphonexr
Nog even voor de duidelijkheid. Een foto bijgevoegd van het contract dat ik gemaild kreeg. Ik ging dus akkoord op de site
met een bijbetaling van €96 en kreeg vervolgens in het contract €144. Hier ook gelijk over gemaild.
Je hebt ook niet die €2,50 korting met dubbele data gekregen als Ziggo klant. Want dan betaal je €40 per maand. Kijk ook eens hier: https://www.ziggo.nl/mobiel/daarom-vodafone/
Nee dat wordt pas tijdens de eerste rekening verrekend aldus Vodafone.
Is je eerste schermprint (die van 96 euro bijbetalen) een werkelijke schermprint van het moment van afsluiten? Want dan kan je ze dat als bewijs opsturen. Wat ik echter vreemd vind is dat er in de eerste schermprint sprake is van een zwarte iPhone en in het contract van een witte... zit daar een prijsverschil in?
Ja eerste is printsceen van moment van afsluiten, tweede is van de bevestiging van de bestelling. Kleur geeft geen prijsverschil.
Heb de foto meebestuur als bewijs maar Vodafone gooit het er nu op dat ik dan de bestelling binnen 2 weken had
moeten annuleren.
Maar hoe dan ook, je wilde een zwarte telefoon en hebt nu een witte gekregen? Via je telefoon(rekening) moet het contactmoment ook nog wel te achterhalen zijn, ik zou het dan daar op gooien. Contract is overduidelijk niet in overeenstemming met de bestelling en je hebt er contact over opgenomen, dat zij er dan vervolgens niets meer mee doen tot je weer contact opneemt is hun probleem. Hoewel ik zelf geen vijf weken had afgewacht, maar dat terzijde.
Maar je betaald toch ook maar 96 bij?? Dat betaal je voor je toestel + 6 euro kopieheffing
De overige kosten zijn abonnement kosten. Deze komen er uiteraard altijd bij.
Wat klopt er dan niet volgens u??
Kijk nog eens goed...
Als u de aanbieding en het telefoon gesprek heeft opgenomen, screenshots etc. dan moet vodafone u voor 99 euro aannemen.
anders heeft u weinig om een zaak van te maken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerZou graag in jullie programma
Geachte heer/mevr.
Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reage
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer