Be
door Bewaklu Jan 20, 2024 om 21:22
Computers & telefonie

Vodafone OneNumber

Vodafone maakt reclame met OneNumber.Altijd bereikbaar en beschikbaar zelfs als je je mobiel niet bij je draagt.
Mooi, da's iets voor mij! Maar als je verder kijkt blijkt die beschikbaarheid alleen te gelden voor sommige iPhones.
Maar dat zeggen ze niet.
Beetje misleidend hoor!

1224 4 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 20, 2024 om 21:28
2067 Antwoorden / Vragen

Ik heb sowieso de grootste moeite te begrijpen hoe je bereikbaar kunt zijn als je je telefoon niet bij je hebt, welk toestel dan ook?

ju
door juliomariner Jan 20, 2024 om 21:40
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Het schijnt dat je zo'n extreem dure Apple watch nodig hebt

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 20, 2024 om 21:45
7195 Antwoorden / 3 Vragen
Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jan 20, 2024 om 21:59
2067 Antwoorden / Vragen

Ach wat geinig, met je smartwatch. Dat moest er natuurlijk ook een keer komen maar dit is inderdaad een Apple specifieke oplossing met niet enkel een geschikte iPhone maar ook een  Apple watch. Dat komt gegarandeerd ook voor Android maar misschien is Google er nog niet klaar voor. Het is natuurlijk niet handig als mensen niet duidelijk zien dat dit nu puur vor Apple is.

hereistom
door hereistom - Jan 20, 2024 om 21:59
736 Antwoorden / 1 Vragen

Er wordt toch duidelijk aangegeven dat je er een iPhone en Apple Watch voor moet hebben, dus hoezo misleiding?

Be
door Bewaklu Jan 20, 2024 om 23:04
132 Antwoorden / 1 Vragen

Dat wordt in de radiocommercial dus niet aangegeven!

hereistom
door hereistom Jan 20, 2024 om 23:07
736 Antwoorden / 1 Vragen

En jij geloofd al die reclames?

Be
door Bewaklu Jan 20, 2024 om 23:49
132 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, maar mag ik opmerken dat ik de commercial misleidend vind?

wi
door wilhelmina59 Jan 21, 2024 om 10:46
516 Antwoorden / 0 Vragen

Alle commercials beloven iets en wekken een emotie op. De echte wereld ziet er toch echt anders uit. Dat is toch al een tijdje bekend.

rj
door rjw Jan 21, 2024 om 19:53
3266 Antwoorden / 5 Vragen

@hereistom: Dit heeft niets met geloven van reclames te maken. Een reclame op de radio is niets anders dan je ergens op attent te maken. Vervolgens ga je kijken wat die propositie precies inhoudt, en dan zie je dat het alleen voor bepaalde apparaten beschikbaar is.

@bewaklu: voortaan maar alle leveringsvoorwaarden op laten lezen in reclames? Maar dat het (momenteel) alleen voor Apple beschikbaar is is niet zo heel raar. Apple heeft dit ontwikkeld. Het andere kamp is nog te versplinterd om dit makkelijk te implementeren. Dan krijg je nog veel meer onduidelijkheid. Hoogstens dat je iets kunt maken als een gebruiker alles van Samsung heeft, of alles van Google (maar dat is een te klein marktsegment in Nederland).

Re
door Reinier182 - Jan 21, 2024 om 21:15
162 Antwoorden / Vragen

Het is alleen mogelijk als je watch een simkaart heeft en daar zijn er nog niet zoveel van. Wordt echt wel duidelijk gemaakt in de reclame.