gerardk
door gerardk Mar 16, 2006 om 20:59
Computers & telefonie

Voicemail Tele2

Heef iemand ervaring met voicemail van tele2.
KPN heeft de voicemail van tele2 abonnees uitgezet en nu probeer ik tele2 voicemail aan te zetten maar dit lukt niet ook komt de handleiding die ik op de tele2-site heb gevonden niet overeen met de nummers die ik van de comuter op 0842300 moet kiezen om mijn meldtekst in te stellen. wie heeft ook dit soort problemen ik zit nu al een week zonder voicemail door deze ellende.

2286 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Mar 17, 2006 om 10:24
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je Analoog of ISDN.

Ik neem aan dat je onderstaande hebt geprobeerd.

1.1 Voicemail activeren

Bel:
Uw voicemailbox
wordt automatisch aangemaakt. U kunt direct uw
persoonlijke instellingen
doorvoeren. Eenmaal aangemaakt kunt u voicemail overal en
altijd bereiken.

1.2 Aan- / uitzetten (doorschakelen)

De doorschakeling naar voicemail
kunt u “aan” of “uit” zetten. Alleen als de doorschakeling “aan” staat worden onbeantwoorde
oproepen naar uw voicemail doorgestuurd.

Toets:
*61*0842300#  om de doorschakeling te activeren.

Voicemail zet u “uit” door:
#61#  in te toetsen.

Maakt u
gebruik van ISDN? Mogelijk dient u *610*0842300# in te toetsen voor het doorschakelen
naar voicemail. Werken beide instructies niet, raadpleeg dan de handleiding
van uw ISDN-apparatuur.

En wat moet je intoetsen volgens de computer?

ma
door marquenie - Mar 20, 2006 om 11:14
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb hem wel kunnen instaleren volgen het nieuwe nummer. Hij werkt ook goed. Alleen gaat bij mijn de voicemailmelder het lampje niet meer uit als ik de boodschappen heb afgeluisterd.

Wie weet hier een oplossing voor?

mo
door mosie - Mar 20, 2006 om 23:35
6 Antwoorden / 0 Vragen

Je voicemailmelder gaat nu alleen uit als er gebeld wordt naar 0842333
(KPN voicemail). Je moet je melder resetten. Hoe precies, weet ik
helaas niet, omdat er tientallen merken zijn. Vaak ergens op of in (!)
je melder een knopje indrukken en 0842300 (Tele2) intoetsen.

Als het lukt, laat je het me weten. ben erg benieuwd of dat ook echt werkt. Dit is slechts de theorie nl.

Succes.

ha
door harrynieboer - Nov 26, 2006 om 14:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de handleiding van de voicemailmelder:

Als u het telefoonnummer waarop de melder reageert wilt wijzigen, bijvoorbeeld omdat het algemene toegangsnummer van VoiceMail wijzigt, dan kan dit.

Het programmeren gaat als volgt:

1 Druk kort met een puntig voorwerp op de knop aan de achterkant van de VoiceMailmelder.

2 Neem de hoorn op en toets het gewijzigde VoiceMail nummer in.

3 Leg de hoorn neer.

> Het nieuwe VoiceMail-nummer in uw VoiceMailmelder is geprogrammeerd.