donquichotte
door donquichotte Apr 4, 2015 om 20:17
Computers & telefonie

Volume

Hallo ,
Op mijn iPhone heb ik het volume van de beloon en de muziek op ongeveer 75% staan anders vindt ik het te zacht . Ik ben niet doof , en heb een goed gehoor , maar werk in een omgeving waar veel geluid is .
Is mijn instelling ok of kan je dit aanpassen met een trucje zodat de iPhone wat extra boost krijgt ?

Vr groeten
DQ

2672 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 4, 2015 om 20:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo donquichotte,

Lees/kijk eens hier.

Suc6

donquichotte
door donquichotte - Apr 4, 2015 om 20:56
44 Antwoorden / 38 Vragen

Hoi edrick 3

Dit is niet echt mijn oplossing , ik wist hier wel van .

pi
door pieterwolters - Apr 4, 2015 om 22:26
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als er op de werkplek zoveel geluid is dat de iPhone harder moet omdat je het anders niet hoort kan het geen kwaad om de werkplek eens te laten controleren.

tenormin
door tenormin - Apr 5, 2015 om 00:13
16927 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 4 apr 2015, 22:26]Als er op de werkplek zoveel geluid is dat de iPhone harder moet omdat je het anders niet hoort kan het geen kwaad om de werkplek eens te laten controleren.

Of je oren eens te laten doormeten. Misschien denk je dat je niet "doof" bent maar ongemerkt kan je werkplek je dat wel hebben opgeleverd. Niet kwaad bedoelt hoor. Maar het komt veel vaker voor dan je denkt.

donquichotte
door donquichotte - Apr 5, 2015 om 08:57
44 Antwoorden / 38 Vragen

Goede morgen ,
Dank voor jullie oplossingen , meningen , maar ik ben sowieso van mening dat het geluid van een smartphone soms wel wat beter mocht zijn .

edrick3
door edrick3 - Apr 5, 2015 om 09:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@donquichotte,

Ter info: kijk eens hier.

donquichotte
door donquichotte - Apr 5, 2015 om 09:29
44 Antwoorden / 38 Vragen

Dank je Edrick3

diumenge
door diumenge - Apr 5, 2015 om 09:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Investeren in een goede hoofdtelefoon.

donquichotte
door donquichotte - Apr 5, 2015 om 09:58
44 Antwoorden / 38 Vragen

Diumenge
Dat heb ik allang , maar is hier niet ter sprake .

diumenge
door diumenge - Apr 5, 2015 om 10:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb zelf geen iPhone, maar kan mij niet voorstellen dat het geluid van zo'n dure telefoon zo waardeloos is. Vandaar de suggestie voor een goede hoofdtelefoon. Als je die al hebt en je moet met appjes gaan experimenteren om een beetje goed geluid te krijgen, dan is m.i. tijd voor een betere telefoon.

donquichotte
door donquichotte - Apr 5, 2015 om 10:24
44 Antwoorden / 38 Vragen

Hoi Diumenge ,

Nee hij is niet waardeloos , maar ik heb hem op het werk altijd in mijn broekzak zitten , vandaar

diumenge
door diumenge - Apr 5, 2015 om 12:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maar met een goede hoofdtelefoon maakt het toch niet uit waar de iPhone is?

aurora1
door aurora1 - Apr 5, 2015 om 14:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Merkt u ook niets van de trilfunctie?
Kijk daarvoor anders eens klik hier.
Anders de gsm ergens anders stoppen zoals in een borstzakje, in een zakje om de hals etc.

crewmember
door crewmember - Apr 7, 2015 om 16:08
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 5 apr 2015, 12:18]Maar met een goede hoofdtelefoon maakt het toch niet uit waar de iPhone is?

Je gaat toch niet constant met een hoofdtelefoon oplopen zodat je je beltoon kan horen?

TS:
Uhm zet je volume gewoon op 100%?

En apps die claimen dit wel te kunnen oversturen hem alleen wat de geluidskwaliteit verminderd en de speakers/versterker kan beschadigen.

donquichotte
door donquichotte - Apr 7, 2015 om 17:40
44 Antwoorden / 38 Vragen

Dank voor jullie mededenken .

diumenge
door diumenge - Apr 7, 2015 om 17:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=crewmember schreef op dinsdag 7 apr 2015, 16:08]Je gaat toch niet constant met een hoofdtelefoon oplopen zodat je je beltoon kan horen?

TS:
Uhm zet je volume gewoon op 100%?

En apps die claimen dit wel te kunnen oversturen hem alleen wat de geluidskwaliteit verminderd en de speakers/versterker kan beschadigen.

Ja, omdat TS het over muziek had ben ik op het verkeerde been gezet. Dacht dus dat het om het beluisteren van muziek ging. Maar begrijp nu dat TS de telefoon niet goed hoor en misschien dat dat ook bij de gesprekken het geval is. Volume op 100% lijkt mij nu ook de meest voor de hand liggende oplossing.

aurora1
door aurora1 - Apr 7, 2015 om 19:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer anders eens wat andere ringtones die misschien beter te horen zijn als die u gebruikt, zoals bijv. van de kookaburra: klik hier voor downloaden en er zijn meer geluiden die goed door achtergrondherrie heen te horen zijn.