be
door beastmasterin Jun 10, 2022 om 22:43
Computers & telefonie

Waar zit de screenesaver van asus laptop

Hallo wie weet waar de screensaver bij een  ASUS VivoBook Pro 15 OLED K3500PH-L1113W - 15 inch - laptop  zit??
Als ik naar bureauachtergronden ga dan kan ik een zelf gekozen item kiezen als achtergrond bureaublad.
Ook kan ik daar een screensaver neerzetten als ik dit wil maar dat wil ik niet dus deze staat op geen.
Nu is het geval dat als ik een tijdje niet op mijn laptop werk er toch een screensaver komt [ best wel een mooie hoor daar ligt het niet aan ].
Mijn vraag is ofdat deze ook uit te zetten is en zoja waar kan ik dit vinden.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

2708 7 Rapporteer

va
door vanlotjegetikt - Jun 11, 2022 om 08:39
809 Antwoorden / Vragen

laptop in slaapstand zetten.

pe
door pebk Jun 13, 2022 om 13:34
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is slecht advies. Windows gaat regelmatig niet goed om met de slaapstand.
Daarnaast blijft de laptop energie verbruiken, ook in slaapstand. Het is beter om hem uit te zetten.

Daarnaast was het geen antwoord op de vraag.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 11, 2022 om 09:16
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Mogelijk heeft u hier ook iets aan: https://lenovo-screensaver.software.informer.com/

ro
door ronny530 - Jun 11, 2022 om 10:19
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Na een tijdje niet gebruiken van een laptop gaat die in energiebespaarmodus om de accu te ontlasten. U kunt de tijd van die energiebespaarmodus instellen op een bepaalde tijd of nooit.

JanF42
door JanF42 - Jun 12, 2022 om 21:47
31 Antwoorden / Vragen

Dat kunt u vinden in het configuratiescherm onder energiebeheer.

Ozymandias
door Ozymandias - Jun 13, 2022 om 13:55
167 Antwoorden / Vragen

Weet je wel zeker dat het een screensaver is en niet gewoon je lock-scherm? Dat is een veiligheids instelling als er een tijdje geen activiteit is.