kamphuysen
door kamphuysen Sep 25, 2013 om 13:34
Computers & telefonie

Waarom IOs 7 ? Dit is toch slechter en velen vinden het er minder ''mooi'' uitzien ? Of ben ik nu...?

Sinds Iphone via ''instellingen'' aangeeft de nieuwe versie van IOs nr 7 te installeren denk ik moet dat nu eigenlijk wel? En zal ik dat dan ook doen? Als ik dat doe dan ben ik samen met duizenden wellicht honderduizenden andere gebruikers de dupe van een instelling die niet meer terug te draaien is? Want zovelen vinden dit maar niets, en zeggen dit is niet het idee van wijlen de heer Steve Jobs..Dit is Apple I phone niet meer maar van een andere orde minder mooi minder handig enzovoort. Of heb ik dat dan fout? Kan ik terug naar IOs6 en hoe dan wel? Hoe dat aan te pakken? Wie weet het antwoord?

605 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2013 om 14:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Alles went.

pino123
door pino123 - Sep 25, 2013 om 14:33
2772 Antwoorden / 14 Vragen

Alle verandering is moeilijk, een mens wil nooit veranderen, gewoontes slijpen in...

Kwestie van smaak dus

sw
door swat1500 - Sep 25, 2013 om 21:52
3809 Antwoorden / 0 Vragen

Daarnaast zullen alle apps geschikt worden gemaakt voor IOS7 en uiteindelijk niet meer werken onder IOS6.
Voorts zal de ondersteuning voor IOS6 eindigen en fouten niet meer worden herstelt.

zw
door zwaardvis - Sep 25, 2013 om 22:32
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Mooi vind ik het ook niet. Ik wacht wel met updaten tot de kinderziektes er uit zijn of het per se moet omdat anders apps niet werken.

ph
door philip36 - Sep 25, 2013 om 23:41
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt eerst een back-up met iTunes voordat u upgrade naar IOS 7.
Kunt u, als 7 u niet bevalt, de back-up terug zetten.

kamphuysen
door kamphuysen - Sep 26, 2013 om 08:28
252 Antwoorden / 68 Vragen

[quote=philip36 schreef op woensdag 25 sep 2013, 23:41]U kunt eerst een back-up met iTunes voordat u upgrade naar IOS 7.
Kunt u, als 7 u niet bevalt, de back-up terug zetten.

Heeft U dat zelf al uitgeprobeerd? Zo ja dan is dit een aardig idee, zo nee waar haalt U deze wijsheid dan vandaan? Apple zegt er namelijk helenmaal niets over in de voorwaarden die mee worden gestuurd maw gewownload is gedownload...... ik vraag mij dan ook af dat als je de backup terug wilt zetten vanaf Itunes, je daar niet de toegang voor krijgt van mijnheer appel ?

ph
door philip36 - Sep 29, 2013 om 10:13
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@kamphuysen

Het is niet zo simpel als ik het in twee zinnetjes zeg.
Een back-up maken van het besturingssysteem zelf gaat niet met iTunes.
De zeer korte periode waarin je kon downgraden is blijkbaar verstreken.
Voor info over hoe het wel moest, de eerste twee links.
Sorry voor het onjuiste antwoord en de late reactie.

http://www.appletips.nl/downgraden-van-ios-7-naar-ios-6-1-4-6-1-3/
http://www.pcmweb.nl/workshop/ontevreden-zo-downgrade-je-ios-7-naar-ios-6.html
http://www.iphoneclub.nl/289558/waarom-je-niet-kunt-downgraden-van-ios-7-naar-ios-6/

tot15karakters
door tot15karakters - Sep 29, 2013 om 10:55
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Voor andere apparaten als Android 4.0 tablets is de 4.1 of 4.2 update vaak een ramp... zwaarder en vooral op de goedkope werken ze slechter...

Bij Windows hetzelfde, als je een Win 98 op XP zette... en de XP naar Win 7 loop je kans dat je systeem te zwak is.

Daarom goed dat je niet zomaar Update en het kan altijd later nog.
Dus eerst goed informeren of je toestel wel geschikt is want meestal is nieuwer zwaarder en bij oudere apparaten trager werkend.

Ik heb tekort Apple ervaring om dit systeem te adviseren maar elders komen er regelmatig klachten van hoe moet of kan ik terug.
Wachten is vaak beter als achteraf moeilijk terug gaan......

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2013 om 10:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is niets mis met die update, alles ziet er een beetje anders uit maar so what?

vl
door vliegtuigje - Oct 9, 2013 om 23:11
4 Antwoorden / 0 Vragen

Was hier ook even wennen, maar nu een aantal weken later zou ik echt niet meer terug willen.