Pe
door PeterSchilstra Sep 19, 2016 om 18:43
Computers & telefonie

Waarom krijg ik een hardnekkig mailtje van Linkedin van mijn iphone niet verwijderd

Hallo ,
Ik krijg van Linkedin in een van mijn mailboxen een mailtje van Linkedin : Kent U deze connecties of zoiets dergelijks, als ik hem wil verwijderen zegt mijn iphone : item kan niet verplaatst worden naar prullenmand . Wat doe ik hieraan , word er gek van en heb alles van Linkedin al verwijderd zelf mijn hele account .

Peter

3170 5 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 19, 2016 om 18:53
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PeterSchilstra ,

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .

http://www.corinnekeijzer.nl/2013/07/27/linkedin-emails-meldingen-en-berichten-aanpassen/#.V-AXjiGLSM8

Pe
door PeterSchilstra Sep 19, 2016 om 19:33
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel , ik heb dit allemaal ingesteld , maar de site van Linkedin is schijnbaar vernieuwd , ik kan de push up instellingen niet vinden .
Peter

marita5
door marita5 - Sep 19, 2016 om 20:19
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@PeterSchilstra ,

Kijk eens hier bij email frequentie instellen ( nr 5 ) , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

http://www.corinnekeijzer.nl/2016/04/15/de-10-belangrijkste-instellingen-van-linkedin/#.V-ArlWb_qM8

ph
door philip36 - Sep 19, 2016 om 20:41
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk eens of u het met deze instellingen kunt oplossen, wel in het engels.

https://forgetcomputers.zendesk.com/hc/en-us/articles/201010530-Can-t-Delete-Email-from-iPad-or-iPhone-

marita5
door marita5 - Sep 19, 2016 om 20:56
11519 Antwoorden / 15 Vragen

  • Waarom kan ik een emailbericht op mijn Iphone niet verplaatsen naar de prullenbak ( ofwel verwijderen ) ik krijg de melding bericht kan niet worden verplaatst , het bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus "Prullenbak .

    • Dan staat de "trash" folder op je iPhone niet goed ingesteld.

      Zoek bij "instellingen" en "mail,contacten, agenda" je emailaccount even op, en klik op het account,

      Klik dan onderaan het scherm op "geavanceerd",

      Klik dan op "Verwijderd" onder het kopje "Postbusinstellingen" en selecteer de "trash" map,

      Zet dan een vinkje achter "Verwijderd" onder het kopje "Zet verwijderde berichten in:",

      Bron : zeelandnet.nl