mhofman
door mhofman Nov 17, 2013 om 14:10
Computers & telefonie

Waarom vraagt mijn ipad steeds om verbinding?

ben ermee aan de gang en dan komt er weer een bericht in vraag om verbinding klik dit aan en hij is dan weer verbonden.

1301 8 Rapporteer

ph
door philip36 - Nov 17, 2013 om 15:26
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Staat er in de linkerbovenhoek van het scherm achter het woord iPad wel het WiFi symbool?

mhofman
door mhofman - Nov 17, 2013 om 15:39
530 Antwoorden / 93 Vragen

er staat bij instellingen wifi met sitecom ed dit is nu blauw denk dat het dan aan is maar heel vaak ook grijs en dan werk hij niet?dus vraagt hij naar de verbinding
rechts staat wifi daaronder sitecom... met slotje berijk 4 boogjes boven mekaar

zw
door zwaardvis - Nov 17, 2013 om 15:44
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Compatibiliteitsprobleem tussen Sitecom en Apple komt vaker voor. Zorg in ieder geval dat je de laatste firmware van de site van Sitecom op je router hebt staan. Ik weet niet welke router je hebt, maar bij mij heeft dat het probleem indertijd opgelost.

mhofman
door mhofman - Nov 17, 2013 om 15:49
530 Antwoorden / 93 Vragen

hoe kom je daaraan ?

zw
door zwaardvis - Nov 17, 2013 om 16:42
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Aangezien u nu vraagt, hoe je er aan komt, zou ik er maar niet zelf aan beginnen. Vraag een handig neefje, want dit is geen lekenwerk.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 17, 2013 om 17:28
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hoeft in de router enkel maar op het knopje updaten te klikken, meer is het niet :-)*

Verder is het zo dat hoe je 'n tablet vasthoudt dit veel invloed heeft op het signaal, dan zou er feitelijk niets aan de hand zijn.

*toch het advies om naar zwaardvis te luisteren.

mhofman
door mhofman - Nov 17, 2013 om 17:49
530 Antwoorden / 93 Vragen

Heb er inderdaad niet veel verstand van dus ga een neefje vragen of hij er even na wil kijken.
In elk geval bedankt voor de reacties

gsm
door gsm - Nov 17, 2013 om 19:17
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Dit kan ook al iets helpen:

Bij
Instellingen,
WiFi...
"Vraag om verbinding" uitschakelen.