ro
door roosterveen Mar 22, 2006 om 16:26
Computers & telefonie

Wanadoo

Kunnen julie mij helpen.


Ik heb vorig jaar november adsl family aanwillen vragen maar dat is direct geworden, maar toen ik er achter kwam zijden ze dat zij niks voor mij doen ondanks ik het op de zelfde dag heb aangegeven als toen ik mijn internet kreeg. maar ik kreeg van wanadoo ook te horen dat alle adsl direct in maart over zou gaan naar adsl family, toen heb ik maar besloten om het zo te laten.


Zo halver wege januari vroeg ik in een email van wanneer dat nou presies zou over gaan naar family, waar bij ik een antwoord terug kreeg van dat hij het niet wist wanneer family beschikbaar is bij mij  maar dat ik voor het einde van mij contract  over zou gaan naar family. Op dat antwoor stuurde ik een 2e email waar in ik de volgende vraag stelde "dus als ik het goed gelezen heb krijg ik family zo wanneer het beschik baar is" plus ik stelde vast dat volgens de postcode chek van wanadoo op dat moment familey bij mij beschikbaar was. als reaktie op mijn email kreeg ik 11 januari  het volgende "voor U probleem is een case gemaakt en uw contrakt zal zo spoedig mogelijk worden omgezet.


Naar een maand wachte waarin niks gebeurde belde ik de helpdesk en ik legde mijn probleem voor  die man waar van ik helaas de naam niet heb onthouden beloofte mij dat mijn internet verbindin in ca. 3 weken word omgezet naar family.


Maar zo als julie al raden kan heb ik adsl family nog steeds niet en heb het probleem per brief aan wanadoo voor gelegt en kreeg als antwoord dat ik niet eerder family kan krijgen dan aan het iende van het contract.


dus heb ik nu een vraag moet ik dit maar zo acepteeren want ik heb het gevoel dat zij bij de helpdesk van wanadoo mij wilens en wetens heben voor gelogen om maar van mij af te zijn.


of kunnen julie wat voor mij doen ?


Groetjes


 


R. G. Oosterveen

382 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

is
door ispars - Mar 26, 2006 om 15:53
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Contact opnemen met Wanandoo.


Ik zou trouwens bij Wanadoo weg gaan. Erg onbetrouwbaar!


Probeer KPN.

is
door ispars - Mar 26, 2006 om 15:53
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Contact opnemen met Wanandoo.


Ik zou trouwens bij Wanadoo weg gaan. Erg onbetrouwbaar!


Probeer KPN.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer