ro
door roosterveen Mar 22, 2006 om 16:26
Computers & telefonie

Wanadoo

Kunnen julie mij helpen.

Ik heb vorig jaar november adsl family aanwillen vragen maar dat is direct geworden, maar toen ik er achter kwam zijden ze dat zij niks voor mij doen ondanks ik het op de zelfde dag heb aangegeven als toen ik mijn internet kreeg. maar ik kreeg van wanadoo ook te horen dat alle adsl direct in maart over zou gaan naar adsl family, toen heb ik maar besloten om het zo te laten.

Zo halver wege januari vroeg ik in een email van wanneer dat nou presies zou over gaan naar family, waar bij ik een antwoord terug kreeg van dat hij het niet wist wanneer family beschikbaar is bij mij  maar dat ik voor het einde van mij contract  over zou gaan naar family. Op dat antwoor stuurde ik een 2e email waar in ik de volgende vraag stelde "dus als ik het goed gelezen heb krijg ik family zo wanneer het beschik baar is" plus ik stelde vast dat volgens de postcode chek van wanadoo op dat moment familey bij mij beschikbaar was. als reaktie op mijn email kreeg ik 11 januari  het volgende "voor U probleem is een case gemaakt en uw contrakt zal zo spoedig mogelijk worden omgezet.

Naar een maand wachte waarin niks gebeurde belde ik de helpdesk en ik legde mijn probleem voor  die man waar van ik helaas de naam niet heb onthouden beloofte mij dat mijn internet verbindin in ca. 3 weken word omgezet naar family.

Maar zo als julie al raden kan heb ik adsl family nog steeds niet en heb het probleem per brief aan wanadoo voor gelegt en kreeg als antwoord dat ik niet eerder family kan krijgen dan aan het iende van het contract.

dus heb ik nu een vraag moet ik dit maar zo acepteeren want ik heb het gevoel dat zij bij de helpdesk van wanadoo mij wilens en wetens heben voor gelogen om maar van mij af te zijn.

of kunnen julie wat voor mij doen ?

Groetjes

R. G. Oosterveen

382 2 Rapporteer

is
door ispars - Mar 26, 2006 om 15:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

Contact opnemen met Wanandoo.

Ik zou trouwens bij Wanadoo weg gaan. Erg onbetrouwbaar!

Probeer KPN.

is
door ispars - Mar 26, 2006 om 15:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

Contact opnemen met Wanandoo.

Ik zou trouwens bij Wanadoo weg gaan. Erg onbetrouwbaar!

Probeer KPN.