ro
door roosterveen Nov 24, 2005 om 18:34
Computers & telefonie

Wanadoo

besta kassa mede werkers


Mischien kunnen jullie mij helpen maar ik heb eind september een aanvraag gedaan voor wanadoo adsl 20Mb. Maar op 20 Oktober jl. bleek dat zij met deze aanvraag niks haden gedaan, toen heb ik de zelfde aan vraag nog een keer gedaan voor adsl 20 Mb waar na ik een brief tuis gestuurd kreeg met daar op mijn aanvraag gegevens voor wanadoo adsl direct. Om dat ik niet kon controleren of deze aan sluiting wel goed is en ook nergens stond wat de snelheid was ben ik er van uit gegaan dat dit de goede aansluiting is.


nou heb ik gisteren mijn live box gekegen en ben er achter gekomen dat ik niet adsl direct nodig had maar adsl famely, dus heb ik wanadoo gevraagt wat ik kan om mijn aangevraagte verbindeng te krijgen  en zij zegen dat ik er niets meer aan kan doen voor dat het contrackt is afgelopen om dat ik niet heb gereageerd op de fout die zij blijkbaar hebben gemaakt en die ik niet kan controleren.


Nu is mijn vraag wat kan ik doen om dit contract te beeindigen of om de goede verbinding te krijgen want  zij  begrijpen mij wel maar willen niks doen om het tot ieders teveredenheid op te lossen.


Groetjes


R. Oosterveen

419 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 25, 2005 om 15:06
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Als Wanadoo u niet in staat gesteld heeft inhoudelijk de juistheid van de aangeboden verbinding te beoordelen, dan kunt u onder het contract uit. Zeker als u direct gereageerd heeft op de fout (dus: direct na het aansluiten)

su
door suuz - Nov 26, 2005 om 12:33
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wees getroost.. voor zover ik weet worden binnenkort alle adsl direct abbonementen gemigreerd naar een adsl family abbonement ;)

bj
door bjck - Nov 27, 2005 om 01:15
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om dat ik niet kon controleren of deze aan sluiting wel goed is en ook nergens stond wat de snelheid was ben ik er van uit gegaan dat dit de goede aansluiting is.


Als u het perongeluk zelf verkeerd hebt aangevraagd (verkeerde product naam) is er weinig aan te doen. De brief gaf het bestelde product(naam) aan en als dit niet klopte had u kunnen en moeten reageren binnen 7 werkdagen.


Dat snelheid niet vermeld staat maakt niets uit. U besteld een product met een naam. En aan die naam hangen snelheden, dat is iets anders.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

ve
veitika - May 8, 2024 om 15:16
Huishouden & energie

Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarvan ik gee

Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarop zijn bevindingen werden geplaatst en waarvan ik geen kopie ontvang. Heb ik recht op een kopie zodat ik kan zien waarvoor ik heb moeten tekenen. Volgens de monteur was het slechts een handtekening van bevestiging dat hij langs was geweest maar ik kon een gedeelte van het form. zien waarop een aantal punten door hem waren ingev ... Lees meer

FK
FKprs - May 8, 2024 om 13:33
Geldzaken & recht

Glasvezel voor de prijs van een auto!!

Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer