su
door supermama Mar 25, 2006 om 19:30
Computers & telefonie

Wanadoo stuurtincassobureau na 4 jaar !!!

begin 2002 heb ik mijn abonnement bij wanadoo opgezegd omdat ik kabelinternet van een andere provider kreeg.


ik heb toendertijd netjes een brief van hun gehad dat het beeindigd was en na een paar maanden heb ik die weggegooid.


eind 2003 kreeg ik ineens een hoge rekening met boete omdat ik niet betaald zou hebben dus ik gebeld naar wanadoo en uitgelegd dat het abonnement  opgezegd was en hun mij een bevestigenig hadden gestuurd.


oh foutje gooi maar weg werd er gezegd.
dus ik gooi die rekening weg
eind 2004 hetzelfde verhaal weer gebeld weer foutje dus weer weggegooid.


niks meer gehoord tot vandaag ,krijg ik een brief van een incassoburo of ik binnen 8 dagen even bijna 200 euro wil betalen!!


daar zit ik dus mee want die brief van dat het abonnement beeindigd is heb ik niet meer!


ik kan pas maandag bellen naar dat incassobureau maar leg toch even dit probleen hier voor misschien dat iemand raad weet???

269 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

is
door ispars - Mar 25, 2006 om 22:13
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,


Als ik u was zou ik eerst contact met Wanadoo opnemen. Als ze u zeggen dat ze u niet kunnen helpen, dan wel bellen naar het Incassobureau.


ISPars

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer