yo
door youdid Nov 19, 2005 om 09:52
Computers & telefonie

Wanadoo telefoonaansluiting flut

Zijn er mensen die via wanadoo bellen en ook van die vage problemen ondervinden. Bijv, ineens ruis bij een telefoontje, de beller aan de andere kant van de lijn die mij niet hoort en voortdurend zacht geluid waardoor ik moeilijk kan verstaan wat er gezegd wordt.
Ik zit sinds een halve maand bij wanadoo en het internet is oke, maar de telefoonaansluiting is echt niet goed. Wie heeft er tips?

349 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ricardow
door ricardow - Nov 19, 2005 om 13:16
202 Antwoorden / 7 Vragen
0

Goedendag,


U bent zeker niet de enige met problemen rond wanadoo (en diens livebox). Kijk maar eens op de verschillende fora van consumentensites


Om het u makkelijk te maken heb ik hieronder al 2 links naar fora (waaronder die van deze site) waar al heel veel problemen met wanadoo/livebox zijn besproken.


forum Wanadoo telefonie/livebox 1


forum Wanadoo telefonie/livebox 2


Ook op de site van Radar (www.trosradar.nl) is een levende discussie over dit onderwerp, maar ik kan de link daarnaartoe niet (meer) kopieren.


Groet Richard

dereactieman
door dereactieman - Nov 19, 2005 om 18:45
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

U bent toch echt één van de weinigen die daar nog last van heeft, aangezien er d.m.v. nieuwe firmware e.d. de problemen grotendeels zijn opgelost. Waarschijnlijkers is het dan ook dat het probleem bij u thuis ligt. Heeft u bijv. voor de Livebox een splitter aangesloten? Deze moet om de kwaliteit van Wanadoo Telefonie te waarborgen er tussenuit worden gehaald.

yo
door youdid - Nov 19, 2005 om 18:48
18 Antwoorden / 44 Vragen
0

Ik heb niet eens een splitter. Dus, daar kan het absoluut niet aan liggen. Hoe komt het dan? Ik baal best van dit probleem, want ik wil gewoon goed bereikbaar zijn.


De berichten over Wanadoo heb ik trouwens daarnet ook gelezen. Ze zijn echter wel wat oud, dus ik heb de stille hoop dat mijn probleem inderdaad een uitzondering is en dus ook snel opgelost kan worden. Maar na mijn lifebox op advies van wanadoo opnieuw af en aan te koppelen is er geen verbetering. Dus zit ik nog steeds met een raadsel, waar ik als consument en a-technicus weinig mee kan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer