ch
door chella1983 Jan 10, 2005 om 16:39
Computers & telefonie

Wannadoo livebox

hallo,

ik denk erover om die nieuwe wannadoo livebox aan te schaffen. Is er iemand die hem al heeft en mij kan vertellen hoe het bevalt, wat de voordelen zijn etc.? Hoe werkt het precies met de combinatie met je telefoonverbinding?
Ik heb zelf namelijk niet zoveel verstand van dit alles!
Ik heb op dit moment internet via essent.

Alvast bedankt!

446 2 Rapporteer

gsm
door gsm - Jan 10, 2005 om 16:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Kijk eens bij vraag en antwoord in de categorie Computers en ADSL. Daar is gisteren precies de zelfde vraag gesteld.

Na wat  ik er van gelezen heb zou ik zeker nog even afwachten.

Het schijnt dat er veel problemen zijn met de LIVEBOX.

GSM

jo
door joop272 - Jan 10, 2005 om 17:23
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb GEEN ervaring met livebox, wel met casema/wanadoo.!!

Het product wat ik koop (internet via kabel en radio tv via kabel)
voldoet, maar als bedrijf is het zwaar....kl....., onbeschoft
onvriendelijk, het deugt organisatorisch voor geen meter, voorbeeld, er
storing op internet, na 40 minuten bellen (10cent per minuut) "ja
mijnheer er is storing, o ja, ja, dat staat op internet, (dat is lachen
want dat werkt niet ) ja maar u kunt het ook zien op teletekst, ja maar
hier staat dat niet, o sorry vergteten zeker maar hier staat het wel
hoor...

Nog een voorbeeld:  er is digitale televesie en er wordt
geadverteerd dat je de decoder kan kopen waarna je 70 euro terug
gestort krijgt, het betreft een type decoder van het merk Samsung.

Ik bel naar Casema en vraag of hun nog iets moeten doen als je zo'nding
koopt,na50minuten(kassa)krijg ik een aardige dame aan de telefoon die
zeg dat dit niet hoeft

Gelijk geeft zij mij de adressen van de winkels waar deze te verkrijgen
zijn, ITS MODEN EN BCC  in Delft, ik naar deze winkels, ze hebben
deze dingen niet en hebben deze ook nooit gehad en krijgen deze pas in
februari, de aktie geldt tot 15 januari!!

Gebeld met media markt in Rijswijk, de heeft er 40 gehad, meer niet, en
zal deze voorlopig ook niet meer krijgen. Ik kon het nalaten om toch
nog even met casema te bellen en ze te vertellen wat voor goeie aktie
dit was van casema. Ze vertelden mij dat ze WEL te koop waren in
UTRECHT EN BEVERWIJK (zeker op de zwarte markt), ze zijn echt niet wijs
daar, in Delft wonen en adressen geven in Utrecht en Beverwijk

Twee voorbeelden zijn dit en zo heb ik er nog een paar, dus als alles
goed gaat zal het waarschijnlijk wel goed gaan maar als er een kink in
de "kabel'" komt heb je echt een probleem, ik zou het wel weten.

Groeten Joop