jr
door jroos4 Oct 13, 2009 om 17:50
Computers & telefonie

Wanneer Simpel borg van €200,00 terug?

Op 23 september, tijdens mijn
vakantie, verliep de  borg van €200,00. Dit
dient betaald te worden als je nog geen 2 maanden klant bent bij Simpel en je
in het buitenland wilt bellen.

Na terugkomst, 3 oktober,   zonder gebruik te hebben gemaakt van “het buitenland
bellen”, gebeld met Simpel.

Komt erop neer dat als je dit
bedrag niet terugvraagt het gewoon daar blijft staan. Zij hebben dit “gestald”
bij DirectPay” en dit dien ik te bellen voor meer informatie. Op Email wordt
door hen (DirectPay) niet gereageerd en bellen kost 0,50 per minuut.

Ik vind dit een onjuiste gang van
zaken. Ik doe zaken met Simpel en niet met DirectPay. Nu,  drie weken later heb ik nog geen reactie en
niemand kan vertellen wanneer ik dit terug krijg. Slechte zaak.

1202 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 13, 2009 om 18:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--Nu,  drie weken later heb ik nog geen reactie en niemand kan vertellen wanneer ik dit terug krijg --

Dat kunnen ze je vertellen bij Direct Pay blijkbaar dus die zul je toch moeten gaan bellen...........

En het zal in de voorwaarden staan, dus had je vooraf doorgenomen had je ervoor kunnen kiezen dit Niet te doen........

Succes,

audb
door audb - Oct 14, 2009 om 14:55
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Alternatief voor: DirectPay

0900-nummer: 0900 2225556 (50 cent per minuut)
Alternatief nummer: Extra informatie:
Adres:
Oslo 9
2993 LD Barendrecht

Fax: 0180-691659

Email: info@directpay.nl

fl
door flyingfrance - Oct 14, 2009 om 20:15
62 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even snel gekeken op de site van directpay maar ik verwacht niet ( naar mijn mening) dat direct pay u terug gaat betalen Direct pay is namelijk een Factoring bedrijf wat dus voorschotten voor bedrijven financiert. En het later verhaald op de debiteur.
Er staat dus helemaal niets bij directpay U zult toch echt uw geld bij simpel vandaan moeten halen daar doet u immers zaken mee.
Directpay kan je zien als een bank die voorschotten geeft aan bedrijven en dus geen geld in kas heeft van die bedrijven
Veel sterkte! Voor de rest de normale procedure eerst de verkoop condities lezen betalen ze uberhaupt wel terug ? en dan een aangetekend schrijven doen en als laatste aktie de kantonrechter kan je zelf doen of via een deurwaarder; En misschien kassa inschakelen

je
door jelle1st - Oct 15, 2009 om 14:42
11 Antwoorden / 3 Vragen

DSB in de problemen. Wie volgt?

Veel bedrijven doen hun best om klanten te werven.

Is dat gelukt, dan zijn die klanten hun alleen maar tot last.

Hun E-mailtjes zijn "noreplay" en voor een telefoniosch gesprek rekenen ze hoge bedragen per minuut waarbij vaak langdurig in de wacht gezet wordt.

Dat is immoreel en onzakelijk. Met dit soort bedrijven moet men eigenlijk geen zaken doen.

Door dit soort praktijken kleineren ze hun klanten en verhinderen ze oplossingen door hun klantonvriendelijkheid.

Zie maar eens hoe je je 200 euro terug krijgt. Echter succes.