aa
door aapje1963 Jul 7, 2006 om 19:00
Computers & telefonie

Wat een ellende de speetouch 121g ontvanger niet aan de praat te krijgen met geen enkele helpdesk

Hallo, ik ben in het KPN problemenland terecht gekomen, ik was altijd bij chello, maar was ik maar terug!!!

Ik heb adsl van hetnet, (adsl snel surfen), en het modem 716v5, deze werkt goed met de ontvanger 120g

(toen ik het bestelde vertelde ik dat ik meerdere pc's wilde aansuiten, dit mag wettelijk bij hen dus.. alleen zei de man aan de telefoon, zou ik als ik u was wel gelijk het aantal usb ontvangers die u nodig heeft mee bestellen, ok!

Wat krijg ik dus 2 usb ontvangers 120g en 3 usb ontvangers 121g

Maakte niet uit werd verteld, maar nu het volgende, ik kan met de 120g verbinding krijgen, en internetten, maar met de 121g usb ontvangers niet, totaal niet.

Tijdens het instaleren (als je de usb in de usb poort moet doen)slaat het beeldscherm zwart en start windows xp(home) opnieuw op, was maar waar, hij blijft opstarten tot net stukje windows en slaat weer uit, en dit stopt niet.

Dit gaat door tot je de usb stick eruit haalt dan gaaat windows aan.

Niemand van het net/kpn/speedtouch kan het verkelpen, jammer voor mij zeggen ze komt voor, ik kan ze niet omruilen want de 120g is op en wordt niet meer geleverd.

Dus wat nu, ik heb draadloos modem, en heb deze maar verhangen naar de overloop, en utp kabel naar de computers op zolder.

En een pc eerste etage verbonden met de speedtouch 120g ontvanger.

Erg wat moet ik, ben een vermogen aan helpdesk telefoon kosten kwijt 0,45 cnt voor het net p/min en 0.10cnt/kpn p/mij en dan speedtouch 0,65cnt p/min en dit uren, zo ver dat ze me in het bios lieten gaan dingen veranderen.... en ....juist comp niet meer aan de praat te krijgen.

Ja moet u naar comp winkel, het ligt aan u computer, nou echt niet, zeker aan drie computers dan, ik heb alle 121g ontvangers gebruikt dus een stuk is niet aan de orde, wat moet ik nu, ??

Ik weet het niet meer, de klachten dienst heeft ong over 4 wk tijd te bellen, kun je nagaan hoeveel klachten.

Ik heb spijt echt veel spijt,

Weet iemand ana de 120g te komen( op marktplaats vragen de .......het dubbele, en de kpn en speedtouch zeggen u moet alle winkels maar gaan afbellen of er nog wat in magazijn ligt, moet ik dit doen?

En dit terwijl een medewerker van speedtouch me gezegd heeft dat het veel voorkomt, hij kreeg het ook niet voorelkaar nl, dus dat wil wat zeggen!

Maar wilde dit niet naar mij mailen, die engert Marcel van speedtouch die had een kerel moeten zijn, en de klacht serieus nemen.

En dit mij even moeten mailen, zodat de kpn de 121g ontvangers terug zou nemen!!

En mijn pc zaak (paradigit) komt deze problemen ook vaak tegen...deze helpen mij wel...

Weet iemand raad, en niet van nieuwe drivers software dat is allemaal geprobeerd, windows alle upgrade's usb 2.0 p4 dus geen oude troep staan en nog nieuwer deze durf ik er niet aan te wagen, straks is die ook bijna overleden.

Ik ben triest en ben het zat, ze willen geen monteur sturen hebben ze allemaal niet(maar als je betaald hebben ze ze wel, kijk maar op de sites)!

Ik ben kappot zitten voor mij is al rot, en denk je lekker t kunnen internetten, en wat vermaak te hebben, echt niet, echt heel slecht hoe de kpn zich opsteld en dit door laat modderen, en haar klanten aan hun lot overlaat, met slchte heldesk medewerkers, tien keer doorgestuurd worden, en zelfs speedtouch, echt is dit nu ADSL draadloos??

Het spijt mij echt als er taalfouten instaan, ik zit na een l van 3 etages zo in de prak dat ik 38 pillen slik waaronder 150 mg morfine en 90 mg valium, dus alstublieft veroordeeld u mij niet, en...vrienden hebben mij geholpen met instaleren, anders denkt u....fouten daar ook nee echt het is shit.

Ik verneem graag wie er meer problemen heeft me de 121g speedtouch usb ontvanger

arnold

365 1 Rapporteer

wiliewortel
door wiliewortel - Jul 16, 2006 om 20:11
14 Antwoorden / 3 Vragen

Hmm, ik zou zeggen een kortsluiting in de usb-poort of in de 121g ontvanger?

Heeft U de ontvanger al eens in een andere usb-poort gebruikt?Doet de
ontvanger het wel, bij bv de buurman, of een familie lid, met zo'n
zelfde configuratie?