ga
door gamefreak Mar 5, 2007 om 15:38
Computers & telefonie

Wat is beter een xbox 360 of psp2

Yo gassie's ik heb een vraag. Wat is beter om the kopen? Een Xbox 360, of een PSP 2. En wat is beter een psp2 black of psp2 silver?

Alvast bedankt.

Vriendelijke Groet, gamefreak =)=)=)=)=)=).

235 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 5, 2007 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bekijk de laatste 2 kassa uitzendingen.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks dat ik twijfel of jej e vraag wel serieus bedoelt, hier toch een antwoord.

De PS2 is in het geheeel niet te vergelijken met de XBOX360. De PS2 mag je vergelijken met een normale XBOX. De XBOX360 mag alleen vergeleken worden met de nog uit te komen PS3.

De PS2 is inmiddels heel wat jaren oud, en kun je vergelijken met een 6 jaar oude computer. Op grafisch vlak presteert de PS2 redelijk en de spellen zijn dus niet zo mooi als op een moderne games-pc. De PS2 zal worden opgevolgd door de PS3 (deze maand).

De XBOX360 is gebaseerd op nieuwe computertechniek en is qua processor en grafische kaart goed vergelijkbaar met een moderne, krachtige games pc. De spellen zijn zeer realistisch en zien er prachtig uit. Daarnaast zijn de XBOX360 en PS3 primair bedoeld om aangesloten te worden op een LCD/Plasma televisie.

Voordelen oudere ps2/Xbox:

veel spellen te koop, goedkoop in aanschaf (125 euro!), oudere spelletjes te koop op internet!

Voordelen nieuwe XBOX360/PS3

-kijken HD/blue-ray HD films (XBOX360 HD dvd met extra externe HD-DVD-speler, PS3 ingebouwde blue ray speler)

-prachtige graphics, zeker op een 720/1080 LCD/plasma tv

-nieuwe spellen zullen binnenkort uitsluitend uitkomen voor de nieuwe consoles

-nadeel: aanschafprijs 400-700 euro.

Als je kiest voor PS2, zwart of zilver verschilt uiteraard alleen in de kleur.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2007 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

oke bedankt voor het antwoord maar ik bedoel vanwege die krassen op de cd's enzo dus weet ik nog niet wat beter zou zijn. want het zou betekenen dat de cd sneller stuk gaan bij een xbox 360. en dat ding kost al veel geld! vandaar.

groetjes gamefreak

ve
door verwijderd - Jun 2, 2007 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Effe doorspeeren voor een PS3.

echt een gaaf en werkt perfect.
veel leuke nieuwen dingen. en mooi beeld!
het is even minder om hem aante schakken maar het is het echt waard.

Gr.
Richard

ve
door verwijderd - Jun 5, 2007 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zelf heb de playstation2 + plystation3 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad en de ps3 vind ik erg geweldig maar is wel erg prijsig €599,- het voordeel van de ps3 (heb ik gelezen) is dat je de
hadreschijft kunt vervangen door een bv 750GB hardeschijf en als je dat bij de 360 zou doen ben je de garantie kwijt en bij de ps3 (volgens het blad niet)