Pe
door Peter1992 May 25, 2020 om 16:43
Computers & telefonie

Wat iseen goede hostingpartij ?

Ik heb al enige tijd een domeinnaam in mijn beheer en ben van plan om wordpress te installeren en dus daadwerkelijk een website te gaam maken. Nu ben ik op zoek naar een goede webhosting partij. Mijn vorige partij ben ik zeer tevreden over, maar vroeg me af of jullie bekend zijn met jullie ervaringen van andere partijen?

1145 6 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 25, 2020 om 16:47
2067 Antwoorden / Vragen

Ik host wat Wordpress sitejes bij TransIP en ben daar wel tevreden over.

mi
door miennaamishaaz May 26, 2020 om 00:38
725 Antwoorden / 1 Vragen

TransIP is inderdaad 1 van de betere, dit is ook een bedrijf van Nederlandse bodem, dus Contact is ook veel simpeler. en kan gewoon in het Nederlands.

reempie
door reempie - May 25, 2020 om 17:09
8 Antwoorden / Vragen

Dit is natuurlijk heel erg afhankelijk van wat je precies eist van een hosting partij. Ga je voor budget, dan hoef en mag je niet veel verwachten. Er zijn er tientallen van in Nederland. Je kunt ook in het hogere segment gaan zitten. Dan krijg je meer waar voor je geld, maar kunnen de kosten per maand flink oplopen. Hoeveel bezoekers verwacht je? Wat wil je qua security maatregelen hebben? Wil je live support of klantenservice die alleen per ticket te benaderen is? Verwacht je piekbelastingen? Etc. Zelf heb ik bijvoorbeeld goede ervaringen met https://www.hipex.io, maar ook dit is weer persoonlijk. De prijs kwaliteitsverhouding moet goed zijn. Iedere hoster heeft zijn voor- en nadelen.

tdmduc
door tdmduc - May 25, 2020 om 19:00
704 Antwoorden / 2 Vragen

Argeweb en TransIP zijn top!

justmeagain
door justmeagain - May 26, 2020 om 00:10
623 Antwoorden / 8 Vragen

Als u zeer tevreden bent waarom dan zoeken naar een ander?

DelicieusOffZoiets
door DelicieusOffZoiets - May 26, 2020 om 07:46
29 Antwoorden / Vragen

Die partij is extreem duur. Voor minder dan 12 euro per jaar heb je namelijk al hosting inclusief .nl domein. Voor veel mensen meer dan afdoende. Sowieso al leuk om te gebruiken voor enkel jouw eigen mailadres (inclusief catch all, kun je overal een uniek mailadres gebruiken, al kan dat met plus-adressering ook). Stuk beter voor je privacy dan Gmal of Outlook, indien je Protonmail of Startmail net te prijzig vindt.

ed
door edosantos May 26, 2020 om 11:00
16 Antwoorden / 1 Vragen

"Die partij is extreem duur."

Welke partij heeft u het hier over?

12 euro per jaar inclusief domeinregistratie... Ik weet inderdaad dat ze er zijn, maar vraag me af wat voor bedrijfjes dat zijn en hoe ze daarmee winst kunnen maken. Ze verpesten de markt ook eens.

mi
door miennaamishaaz May 26, 2020 om 15:04
725 Antwoorden / 1 Vragen

@edosantos, Die bedrijfjes Nemen hebben Liver Quantieit dan Kwaliteit.
Dus IPV een normaal bedrag te rekenen Hopen ze dat er honderden tot duizenden mensen komen. Die dan gelijk vast zitten aan een contract van een jaar of 10.
maar dan staat er ook in de Kleine regeltjes dat die 12 euro alleen voor het eerste jaar is, en dat je daarna 6X de Norm moet betalen.

Dus met het eerste jaar maken ze verlies maar dan maken ze winst later na de jaren.
Helaas worden deze bedrijfjes er wel snel uitgefilterd door anderen, waardoor ze na enkele jaren niet meer nieuwe Klanten aannemen,
Waarna de eigenaar een Nieuw bedrijf opent met exact hetzelfde type "WURG" Contract