bi
door bianca1978 Sep 15, 2005 om 12:08
Computers & telefonie

Wat moet ik doen?

Ik heb nu een abonnement bij Speedlinq en deze loopt eerdaags af. op dit moment heb ik 512/256 snelheid en betaal ik ongeveer 22.00 euro. Ik ben wel tevreden over speedlinq, het is alleen jammer dat hun klantenservice zo duur is, gelukkig heb ik die alleen een keer in het begin nodig gehad! Maar door de bomen zie ik het bos niet meer?


Kan iemand mij advies geven naar welke provider ik het beste over kan stappen?


Snelheid mag iets sneller en de prijs moet ongeveer rond de 22.00euro blijven.


Alvast bedankt!

601 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ph
door phinder - Sep 15, 2005 om 12:34
433 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ietsje meer info over wat je wilt is wel gewenst:


Wanadoo was altijd prima, maar met dat gedonder met de livebox nu liever niet ( tenzij je een abo zonder livebox kunt krijgen ).


Direct ADSL van KPN is ook prima. Goede snelheid en prijs ( 19.95 ), maar dan wel zonder de rest van de rotzooi (email, website e.d. ). Deze heb ik zelf ook en de rest heb ik geen interesse in.


Planet kan altijd, maar is wel duur.


Wat wil je precies, dan kan daar je vraag op aangepast worden !

bi
door bianca1978 - Sep 15, 2005 om 12:44
1 Antwoorden / 8 Vragen
0

tja wat wil ik...


Surfen, mailen, soms wat muziek downloaden.


Ik heb op breedbandshop gekeken en de volgende providers geselecteerd:


Quicknet Medium, speedlinq all-in 3072 en Tiscali ADSL voordeel,


Mijn voorkeur gaat uit naar Quicknet, Leuke snelheid en een goede prijs, en het wordt gratis geinstalleerd! 

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:49
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer