bi
door bianca1978 Sep 15, 2005 om 12:08
Computers & telefonie

Wat moet ik doen?

Ik heb nu een abonnement bij Speedlinq en deze loopt eerdaags af. op dit moment heb ik 512/256 snelheid en betaal ik ongeveer 22.00 euro. Ik ben wel tevreden over speedlinq, het is alleen jammer dat hun klantenservice zo duur is, gelukkig heb ik die alleen een keer in het begin nodig gehad! Maar door de bomen zie ik het bos niet meer?


Kan iemand mij advies geven naar welke provider ik het beste over kan stappen?


Snelheid mag iets sneller en de prijs moet ongeveer rond de 22.00euro blijven.


Alvast bedankt!

600 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ph
door phinder - Sep 15, 2005 om 12:34
433 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ietsje meer info over wat je wilt is wel gewenst:


Wanadoo was altijd prima, maar met dat gedonder met de livebox nu liever niet ( tenzij je een abo zonder livebox kunt krijgen ).


Direct ADSL van KPN is ook prima. Goede snelheid en prijs ( 19.95 ), maar dan wel zonder de rest van de rotzooi (email, website e.d. ). Deze heb ik zelf ook en de rest heb ik geen interesse in.


Planet kan altijd, maar is wel duur.


Wat wil je precies, dan kan daar je vraag op aangepast worden !

bi
door bianca1978 - Sep 15, 2005 om 12:44
1 Antwoorden / 8 Vragen
0

tja wat wil ik...


Surfen, mailen, soms wat muziek downloaden.


Ik heb op breedbandshop gekeken en de volgende providers geselecteerd:


Quicknet Medium, speedlinq all-in 3072 en Tiscali ADSL voordeel,


Mijn voorkeur gaat uit naar Quicknet, Leuke snelheid en een goede prijs, en het wordt gratis geinstalleerd! 

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:49
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer