s2
door s2cf Dec 8, 2003 om 18:06
Computers & telefonie

Wat moet ik doen

ik heb een aanmaning van www.adultlivechatchannel.com gekregen tewel ik zelf er niets van weet ik kom daar nooit ik wil dat niet betalen ze dreigen met loon beslag kan dat zo maar tewel ik me zelf niet heb ingeschreven heeft iemand raad omdit aan te paken

514 3 Rapporteer

petar
door petar - Apr 16, 2004 om 12:17
11 Antwoorden / 0 Vragen

Dit lijkt me de grootste onzin. Zoek eerst eens uit in welk land ze actief zijn. Komen ze uit Nederland, dan kun je bij www.sidn.nl de gegevens van het bedrijf opvragen via de domein naam. Zolang hier niks concreets staat, dan hoeft u zich geen zorgen te maken.

Mochten er wel gegevens staan waar u iets mee kan, bel dan even naar de Ombudsman of de Consumentenbond om te vragen wat u nu verder moet doen.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:17
57 Antwoorden / 3 Vragen

Als u zeker bent dat u geen enkele verbinding bent aangegaan met adultlivechatchannel.com, dan is er niets aan de hand. Zij moeten dan bewijzen dat u een overeenkomst bent aangegaan. Die dreigementen zijn pure grootspraak, loonbeslag kan echt niet zomaar!
De domeinnaam staat op naam van:
domain: adultlivechatchannel.com /
status: production /
organization: P.Beekmam BV /
owner: P. Beekman /
email: info@adulttvchannel.com /
address: Phileas Foggstraat 28 /
city: Emmen /
postal-code: 7825 AK /
country: NL /

(Zie ook: http://www.checkdomain.com/cgi-bin/checkdomain.pl?domain=adultlivechatchannel.com)
Op het adres kan ik meerdere bedrijven vinden. Zie: http://zoekopnummer.qik.nl/
Ik kom meerdere keren (ook via de KvK gezocht) deze naam tegen: Liro Handelsonderneming Im- en Export (tel. 0591-677022). Daar zou u eens mee kunnen bellen.

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, ze hebben geen poot om op te staan in elk geval!

scraane
door scraane - Apr 16, 2004 om 12:17
16 Antwoorden / 1 Vragen

Als je nergens hebt getekend kunnen zij je NIETS maken. Laat maar voorkomen.