al
door alicejm Oct 22, 2005 om 13:14
Computers & telefonie

Wat te doen

ik heb een contract afgesloten bij Telfort met nummer behoudt Telfort zou alles regelen,nu maanden later krijg ik dubbele rekeningen omdat er niets is opgezegd Telfort zegt dat ik niet gereageerd heb op een s.m.s. naar mijn nieuwe nummer die nog niet in gebruik is en op een brief waar ik wel op gerageerd heb er was een fout gemaakt door de winkelmedewerkster in het oernemen van mijn sim nummer deze heb ik nogmaals doorgeveven aan de afdeling nummet behoud wat moet ik hier nu mee aan??


 

379 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

us
door user999 - Oct 23, 2005 om 00:26
143 Antwoorden / 0 Vragen
0

En de fout van de klant: Je dient een contract immers eerst door te lezen voordat je hem tekent.

gs
door gsmaniac - Oct 24, 2005 om 13:33
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou terug gaan na de winkel en eisen dat bij hun met het hoofdkantoor iets wordt geregeld, dat je in ieder geval die dubbele kosten terug krijgt.


Het is tenslotte hun fout.


 

al
door alicejm - Oct 24, 2005 om 13:36
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

het contract is gelezen en hierin staat dat Telfort gemachtigd is om nummer behoud aan te vragen MAAR OOK OM HUIDIG CONTRACT  OP TE ZEGGEN dus lukt nummer behoud niet om welke reden dan ook  ze hadden wel het contract moeten opzeggen

pl
door plop1234 - Oct 25, 2005 om 17:29
31 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het lijkt me een duidelijke fout van Telfort. Ik vind het zoiezo een rare gang van zaken dat je tijdelijk 2 nummers hebt (als je bv naar vodafone porteert, begint het vodafone abo pas op het moment dat het oude abonnement bij de andere provider uit de lucht is)


Maar goed, in mijn ervaring met telecom providers is een klachtenbrief (adres staat altijd in algemene voorwaarden) sturen het meest effectief.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer