sj
door sjaak_1 Dec 28, 2005 om 08:12
Computers & telefonie

Webhosting en Domein Wanadoo opzeggen.

Ik neem in okt 2005 een webhosting met een domeinnaam bij Wanadoo , maar tot op heden kan ik geen gebruik maken van deze diensten.Mijn domeinnaam blijkt helemaal niet te zijn geregistreerd.Dus ook geen koppeling naar de webhosting mogelijk.Ik heb van alles geprobeerd om het in orde te krijgen , dus bellen e-mail sturen enz.Ik heb ze nu twee maanden de tijd gegeven om  het probleem op te lossen,maar er gebeurt niets.Nu wil ik de abonnementen opzeggen omdat hun het probleem niet oplossen.Mijn vraag is dus kan ik deze abonnementen stop zetten?En hoe doe ik dat dan?Ik heb het online aangevraagd , kan ik het dan ook weer online opzeggen?Gaarne uw antwoord , Sjaak


  


 


 

488 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Dec 28, 2005 om 09:46
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Hallo Sjaak,


Hier is blijkbaar sprake van contractbreuk. e bent met Wanadoo een contract aangegaan. Van beide partijen wordt een bepaalde prestatie verlangt: jij betaalt netjes en zij leveren de gevraagde dienst. Nu blijkt dat Wanadoo zich niet aan zijn verplichtingen houdt, hetgeen een legitieme reden is om het contract te ontbinden.


Je kunt dit het beste per brief (aangetekend) doen, waarin je duidelijk uiteenzet de redenen van je onmiddelijke opzegging, wat je reeds hebt geprobeerd om het probleem op te lossen (kopieen van je e-mails bijsluiten) met als slotconclusie dat je Wanadoo in gebreke stelt. Verwijs hierbij naar Burgerlijk Wetboek Boek 6 Artikel 265 (na te lezen via de link). Indien je mogelijkerwijs schade hebt geleden door de wanprestatie, kun je dit eventueel ook nog verhalen (BW Boek 6 Art. 74).


Veel succes.


Brynnar

sj
door sjaak_1 - Dec 28, 2005 om 10:00
5 Antwoorden / 9 Vragen
0

Bedankt voor deze reactie. Mvg Sjaak


 

brynnar
door brynnar - Dec 28, 2005 om 10:11
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Graag gedaan, hoor. Je kunt als je wilt Wanadoo eerst nog een ultimatum stellen, waarbij je eist dat alles voor een bepaalde datum op orde is gebracht. Indien ze dit niet kunnen, dan zeg je op, volgens genoemde redenen. - Brynnar

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer