fr
door fritsmuns Jan 3, 2013 om 15:11
Computers & telefonie

Webmail XMS

Geachte mevr/ meneer,

Onderstaande brief heb ik begin december gestuurd naar XMS en ik heb niets gehoord of gezien. Na 8 weken zonder email ben ik radeloos. Wat moet ik doen om een fatsoenlijk antwoord te krijgen en graag email waar ik voor betaald heb. Ik hoopp dat u mij kan helpen.

Mijne Heren

Mijn geduld raakt nu eindelijk na bijna 8 weken op, geen email niemand die iets eraan doet bij XMS, geen respons, ik ben het spuugzat.
Ik heb geen idee of jullie dit lezen of dat er iemand is die van plan zou zijn hier enige aandacht aan te geven, maar ik schrijf dit toch maar en als ik niet direct hier een passend antwoord op krijg gaat dit naar de media. Het is ronduit onbeschoft zoals jullie met je relaties om gaan en het kost mij ook nog eens geld voor diensten die ik wel moet betalen maar niet krijg.

Begin november krijg ik de mededeling van mijn relaties dat mijn postbus vol is terwijl er niets in mijn postbus of XMS webmail aanwezig is.
Meteen gebeld met de service en krijg te horen dat ze dit zullen herstellen. Een week daarna wederom gebeld maar helaas het is zo druk dat ze de telefoon niet aan kunnen nemen. Tot op de dag van vandaag kunnen ze dat nog steeds niet dus maar eens via klacht.nl en rechtstreeks een brief gestuurd met reactie nul.
Tot eind november iemand van webcare belt om te vragen of alles in orde is, maar er is niets in orde dus gaat hij aan het werk en zou na het weekend terug bellen.
Na het weekend terug gebeld dat zij het niet kunnen vinden dus een andere collega zou het uitzoeken, verder nooit meer wat gehoord.
Maar weer eens een brief naar klacht.nl en de support afdeling van XMS, wederom geen reactie.
Op 7 december krijg ik het bericht van XMS dat het probleem is opgelost, maar helaas er is niets veranderd nog steeds geen inkomende email, dus een dooie mus.
Weer gebeld en er wordt aangenomen heel verrassend en ik krijg te horen dat het nu de aandacht van hoofd van de afdeling, ene Jeroen, heeft gekregen.
Maar helaas deze Jeroen laat ook weer niets horen en er gebeurd niets. Dan krijg ik op 19 december een bericht van XMS dat mijn brief van 20 november op de afdeling is aangekomen en dat ik de volgende moet bellen met het opper team want het moet toch lukken. Helaas ik heb gebeld en ze nemen weer de telefoon aan maar wordt er na 16 minuten wachten weer opgegooid en ze bellen gewoon niet weer terug, terwijl ze nummerherkenning hebben.
Ik voel mij vreselijk in de maling genomen door een firma die niet goed zijn verplichtingen na kan komen en vraag mij af wat ik nu nog moet doen.


Vandaag ( 3 jan.) weer dezelfde email gestuurd naar XMS service en als antwoord terug"" wat moet ik daarmee"". dit is dus echt de limit,

.

F.J.Muns
[edit redactie]
[edit redactie] ( omdat mijn XMSnet niet werkt )

2259 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 3, 2013 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo fritsmuns,

Ik begrijp je frustatie, maar heb daar geen oplossing voor.

Heb wel de redactie gevraagd om je persoonlijke gegevens te verwijderen.
Je zit hier op een openbaar forum!

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jan 3, 2013 om 22:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Webcare XMS is wel actief op Tweakersforum, zie ik. 60 pagina's met allerlei klachten o.a. ook over mailproblemen, niet/slecht reageren enz. enz. enz. Misschien helpt het je klacht ook daar neer te zetten KLIK

webcare xms
door webcare xms - Jan 4, 2013 om 08:20
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Muns,

Wij zijn met u in contact over dit probleem. Wanneer er meer bekend is over het oplossen van dit probleem, hoort u het direct van ons. Wij doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer