ar
door argosdino Aug 8, 2007 om 11:05
Computers & telefonie

Weigeren nummerbehoud

Ik ben van KPN overgestapt naar Casema, met verzoek om nummerbehoud. Nu kregen we het bericht van Casema dat KPN dit weigert, zonder dat daarbij een reden wordt genoemd.


Mijn vraag is of iemand weet op welke gronden dit geweigert kan worden en of daar iets aan valt te doen.

1240 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Aug 8, 2007 om 12:03
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Hallo,


Heeft u verder nog contractuele verplichtingen bij KPN die nummerbehoud in de weg staan? Informeert u eerst eens bij KPN zelf wat zij als reden aandragen.


Als de reden ongegrond blijkt te zijn, dan moet u de provider een klachtenbrief sturen en mocht hierop geen gehoor zijn (flauw woordgrapje), dan kunt u eventueel zelfs nog naar de Geschillencommissie.


Maar eerst, informeert u even bij KPN wat de reden hiervoor kan zijn.


Mvgr - B

ra
door ranco - Dec 24, 2007 om 20:31
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas komt het vaak voor dat de toekomstige provider de schuld nogal snel neerlegd bij de oude provider. Wie zegt dat er zelf niet bij hun is fout gegaan? Helpdeskmedewerkers krijgen vaak maar beperkte informatie tot hun beschikking. Wie weet maakt de helpdeskmedewerker wel aannames?

Ik werk zelf bij de KPN helpdesk, en weet dit dus ook uit ervaring. Behalve een jaarcontract qua vaste lijn houdt niets u tegen om over te stappen MET nummerbehoud.



ar
door argosdino - Dec 25, 2007 om 14:19
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heel erg bedankt voor de reactie.

ar
door argosdino - Dec 25, 2007 om 14:20
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de reactie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer