ke
door kerstboom Jan 19, 2007 om 17:35
Computers & telefonie

Welke mobieleproviders vallen onder kpn netwerk

goeiemiddag allemaal,

onze dochter heeft zich  laten verleiden door een avondbelbundel bij hi af te sluiten. Dit houd in dat ze voor € 7,50 1000 min. kan bellen vanaf 20.00 uur tot 8.00 sóchtends.Nu blijkt dat dit abonnement geldt voor mobiele providers die vallen onder het kpn netwerk. Kan iemand mij vertellen welke providers onder het kpn netwerk vallen..

alvast bedankt voor de informatie

7830 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder KPN valt uiteraard KPN, maar ook Hi en Simyo. Met Telfort kun je tegenwoordig via het KPN-netwerk bellen, maar ik betwijfel of deze ook onder deze regeling valt.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij kan op kpn netwerk alleen kpn abonnementen. Bij telfort wordt als er minder dekking is gebruik gemaakt van kpn netwerk.

labswans

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan ik met de Avondbundel bellen naar alle nummers?

'Je belt supervoordelig naar alle nummers op het Nederlandse netwerk
van Hi en KPN Mobiel. Bel je iemand die niet op het netwerk van Hi of
KPN Mobiel is aangesloten, dan wordt je PrePay-tegoed gebruikt. Je
betaalt geen starttarief.' (bron: http://www.hi.nl/web/show/id=83288)

'KPN Mobile is een bedrijfsonderdeel van telecommunicatiebedrijf KPN.
Het bedrijf exploiteert in Nederland de mobiele telefoonnetwerken van:
KPN, Hi, Telfort en Simyo. In België is KPN Mobile actief met de merken
BASE en Simyo. In Duitsland is KPN Moblie actief met de merken E-Plus
en Simyo.' (bron: wikipedia)

Volgens Hi.nl gaat het om 'ruim vijf miljoen mobiele nummers'. Als ik
dat zo lees bij elkaar lijkt het te gaan om: KPN, Hi, Telfort en Simyo. Vraag het eventueel na via 0800-0346 (Hi sales nummer).

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Debitel maakt ook gebruik van het kpn netwerk.groeten Pascal

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen KPN en HI valt in die bundel en bij iedere andere provider moet je gewoon betalen. Zo'n bundel is alleen interesant als je familie, vrienden en kennissen heb die allemaal met KPN bellen. Anders heb je er weinig aan en kost het alleen maar geld en heb je geen voordeel. Nadeel van dit abonnement is dat je precies moet weten met wie je belt en welk provider die persoon heeft anders ben je duur uit.