boy
door boy Feb 16, 2004 om 19:00
Computers & telefonie

Werkbalken bij internet explorer

Onder microsoft internetexplorer(6.0) heb ik een werkbalk staan met de naam Search, waarschijnlijk is deze meegekomen bij het dowmloaden van iets.
Ik kan wel het vijnkje voor deze werkbalk weghalen, doch als ik een nieuwe pagina op internet opvraag komt deze werkbalk weer in beeld.
Wie kan mij vertellen hoe ik werkbalken kan verwijderen bij internet explorer

715 4 Rapporteer

hansv
door hansv - Apr 16, 2004 om 12:42
13 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook last gehad van de balk. Ik heb hem verwijderd bij Configuratiescherm --> software. Hiertussen staat Search. Deze moet je verwijderen.

Daarbij wil ik ff een tip geven, waarom maak je geen gebruik van Mozilla Firefox. Dit is een zelfde soort browser en hier heb je geen problemen met dit soort grapjes die zichzelf automatisch downloaden. Firefox is gratis te downloaden van www.mozilla.org. Probeer het eens.. Want wie niet probeert die weet niet.

Groeten

Hans

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 12:42
402 Antwoorden / 0 Vragen

Als deze searchbar zonder een handeling van u in IE is terecht gekomen bestaat de kans dat het een virus betreft. Update uw virusscanner en scan uw systeem. Als er niets wordt gevonden kijken we verder.

poiter
door poiter - Apr 16, 2004 om 12:42
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier geldt weer, het kan spyware zijn, deze is te verwijderen met bv het programma AdAware. Verder kun je in internetopties -> tabblad geavanceerd -> "Browser-extensies van derden inschakelen" uitschakelen, dat voorkomt dat software aan je browser wordt toegevoegd.

wo
door wouter1990 - Apr 16, 2004 om 12:42
8 Antwoorden / 0 Vragen

als je op die balk rechter muisklik doet en je klikt op searchbar dan is hij weg