zu
door zuiderkk Jul 17, 2005 om 09:50
Computers & telefonie

Wie is er WEL tevreden over telefoon+internet?

Hallo allemaal,

vraag; wie is er wél tevreden over vaste telefonie + internet in 1 pakket?? Wij hadden het plan om InternetPlusBellen via KPN te gaan doen, maar als ik al die verhalen hier lees...... Volgens mij word je overal genept, of lijkt dat maar zo??
Dus wie is wel tevreden?

We horen het graag!

956 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het volgende heb ik al eerder bij een soortgelijke vraag neer gezet en misschien heb je er wat aan:

Waarom, waarom???? gaan mensen allerlei zaken wijzigen in iets wat ze eigenlijk al hebben?

Alleen maar vraagtekens, zo kan ik er wel meer neer zetten. Kijk nu eerst eens wat je hebt en kijk dan wat je daarvoor in de plaats krijgt, hetzelfde? We willen er altijd een paar centjes aan verdienen maar puntje bij paaltje altijd duurder uit!

Succes met je beslissing WillemG

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit mij het antwoord van Willem aan, het is eigenlijk heel simpel, ik ga er ALTIJD van uit "niets voor niets", dus ook als telecomaanbieders een andere keuze aanbieden zal je op de duur altijd hetzelfde of meer betalen, dit is gewoon een economische wet!

Kijk naar al je rekeningen van de afgelopen jaren, stroom, kabel TV, ADSL, telefoon, water, ondanks alle verkooppraatjes van al deze aanbieders ben ik alleen maar MEER gaan betalen!

Je geeft het zelf in je vraag al aan "Volgens mij word je overal genept, of lijkt dat maar zo??"

Nou het lijkt niet zo, het is zo!

Dus denk altijd na, wat je hebt en wat je krijgt.

Bassie (zo dom ook weer niet)

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst had ik KPN, maar nu sinds bijna 2 jaar freetel en freenet(zie freetel.nl).Prima service en nooit problemen. je moet wel je KPN abonnement aanhouden, maar gesprekken zijn veel goedkoper (BV naar USA 1 ct perminuuut op alle tijden). Internet heeft div.abonnementen bv 50 uur permaand is € 13,50 . Veranderen of maandje overslaan kun je tel. doorgeven tot een paardagen voor einde vd maand. Kijk voormeerinfo dus op hun site!

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo zuiderkk,

Ik heb sinds kort Tiscali Telefonie Totaal bij mijn ADSL-abonnement en ik moet zeggen dat dit uitstekend bevalt!

Ik heb daarbij gelijk mijn eigen telefoonnummer (dat ik dus voorheen
van KPN had) laten migreren naar Tiscali en ik merk geen énkel verschil
in kwaliteit ten opzichte van mijn vroegere KPN-lijntje.

Wat ik wél merk zijn de kosten die ik nu bespaar!

Tiscali zélf rekent namelijk géén extra abonnementskosten voor het bellen via ADSL.

Ten eerste bel ik lokaal en interlokaal binnen Nederland nu altijd gratis en heb ik mijn KPN BelPlus-abonnement à € 20,51 per maand kunnen opzeggen.

Daarentegen betaal ik wel via Tiscali aan KPN nog € 9,95 per maand voor
het gebruik van de aansluiting (het 'koperkabeltje') tussen de
wijkcentrale en mijn huisaansluiting want die blijft eigendom van KPN...

Maar naast de belkosten bespaar ik dus wel mooi € 10,56 per maand op
het abonnement en als ik de gemiddelde belkosten (binnen Nederland) per
maand meereken komt de besparing jaarlijks op zo'n € 365,- t.o.v.
telefoneren met KPN.

Dat je dus overal 'genept' wordt lijkt me wat overdreven in dit geval... ;-)

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2005 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu een aantal weken de combinatie ADSL met Internettelefoon.

Het werkt allemaal goed, hoewel op een bij toestel zit soms een enorme galm.

Ik vond dat Scarlet goed uit de bus kwam, juist omdat ik nog geen ADSL had.

Wat betreft de rekening heb ik nog geen ervaring, ik heb nu nog een deel KPN en een deel Scarlet.

Ik heb het contract getekend bij een colportice hier aan huis.

Op mijn vraag of ik mijn nummermelder kon blijven gebruiken werd bevestigend geantwoord, maar dat is dus mooi niet waar.Ook Girotel valt af.

Nu lijkt het dat Scarlet een zeer gunstig 0800 nummer heeft, maar dat betreft informatie waar je niet om vraagt

Ik heb inmiddels een hele correspondentiemap met mijn vragen en de antwoorden die daarop totaal geen betrekking hebben.Er is niet door die (mechanische) barrière heen te komen.

Geen paarse krokodil, maar een paarse dierentuin.

Koos L.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het vooralsnog eens met enterprice, voorheen was ik Chello abonnee wat leuk is als het allemaal werkt; als er eenmaal ellende is dan is chello 1 grote ellende.Ze beloven veel maar doen niets. Ik heb daarom Tiscali ADSL + Telefonie aangevraagd en dat zou 6 tot 8 weken gaan duren. Binnen 2 weken had ik het modem in huis en een week later de ADSL aangepast. Duidelijke handleiding bij het installeren van de ADSL en nu de telefoon geactiveerd om dus ook over enkele weken (of toch dagen) gratis te kunnen bellen met nog een gratis extra nummer erbij ook! Internet is supersnel voor een redelijke prijs dus wat mij betreft NOOIT GEEN CHELLO van UPC nemen. Ben blij dat ik van die troep af ben!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Chello internet samen met Freetime Digitale telefonie. Werkt
perfect. Wel vaste telefoon, maar helemaal niks meer van KPN. Ik
gebruik het regelmatig en het werkt probleemloos en is stukken
goedkoper dan KPN.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou je willen zeggen, BLIJF WEG VAN SCARLET !!!!!

Die oplichters zijn wekelijks wel een punt van ergernis/vragen/klachten!!!!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 19:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij zijn zeer te vreden over telefoon en internet, alleen wij doen het via de kabel,  wij hebben dus niets meer met kpn  en dat bevalt echt prima.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb telefoon via internet bij tiscali

tot nu toe ongeveer 6 weken in gebruik en de kwaliteit is prima

een nadeel is dat adsl via het netwerk van kpn naar binnen gebracht wordt en daar  ongeveer 10 euro voor betaald moet worden

vandaar dat ik mijn kpn abonnement omgezet heb naar belbudget wat ook 10 euro per maand kost

zo ben ik dus dubbel bereikbaar en uitgaan bel ik via tiscali in nederland gratis  en naar buitenland ook goedkoper dan kpn

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds anderhalf jaar bellen we via het internet. Echt super goedkoop. Het enige wat je nodig hebt is een breedband (kabel) internet verbinding en een telefoon. Bellen gaat gewoon zoals op het vaste net, en gebeld worden idemdito. Zonder tussenkomst van een computer.

En de kosten haha

Eenmalige aanschaf modem 99 euro. Abbonnement 9.95 euro Het aantal belminuten verschilt van persoon tot persoon. In ons geval zijn wij maar 7 euro per maand kwijt. Vergelijk dat  maar eens even met kpn!!! Dit scheelt gewoon heel veel geld.

Bijna elke kabelaar biedt vandaag de dag 1 pakket aan. Gewoon doen, KPN heeft zijn zakken allang gevuld!!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben begin januari gebruik gemaakt van aanbieding Wanadoo ADSL+telefonie (met draadloze livebox). Nu, na een half jaar en superveel ergernis en kinderziektes, lijkt alles probleemloos te werken. Wanadoo zal wel geschrokken zijn van alle (en m.i. terechte) negatieve publiciteit: klanten opzadelen met iets dat domweg niet langer dan twee dagen probleemloos werkt en dan telefonisch onbereikbaar zijn. Gelukkig lijkt de nieuwste versie van de Livebox-software een hoop sores opgelost te hebben en zelfs de klantenservice is nu binnen redelijk fatsoenlijke tijd te bereiken als er toch iets mis gaat. Maar blijf mijn twijfels houden over de deskundigheid van die klantenservice: voor hetzelfde probleem vier keer een andere oplossing aangedragen krijgen, overtuigt niet erg! In ieder geval: als het werkt (en dat doet het nu) is het top en ben je veel goedkoper uit dan los tel.abonnement en internet-abonnement! Zag dat Scarlet nu de aanloopproblemen van Wanadoo schijnt te hebben. Heb nu al medelijden met Scarletters met problemen....

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wel.Heb aanvankelijk wel de nodige problemen gehad,net als iedereen
kennelijk.Nu is het nog niet 100% ,maar voot telefonie en internet
loopt het goed.En soms kom ik tot de ontdekking dat ik de problemen
meer bij me zelf moet zoeken als bij Wanadoo internet&telefonie
Groetend F.Reijnen

ve
door verwijderd - Jul 19, 2005 om 09:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

En bij Tiscali Telefonie Totaal krijg je een gratis nummermelder.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2005 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook erg tevreden over telefonie via Tiscali. Echter tov wat Enterprise zegt, ik merk wel iets van kwaliteitsverschil. Maar goed, dat is verwaarloosbaar tov de besparing die dit opleverd. En voor de duidelijkheid; het kwaliteitsverschil is minimaal. Nooit problemen verder!

ve
door verwijderd - Jul 19, 2005 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

  1. Wij bellen al vele jaren met tele 2 en sinds kort heb ik ook adsl tot zeer grote tevredenheid, indien men de helpdesk nodig heeft dan zijn er zeer korte wachttijden ( tot nu toe hooguit 1 minuut ) en je wordt door zeer kundig personeel verder geholpen. Ook de afrekeningen zijn zeer overzichtelijk en kloppen precies. Ik hoop dat men hiermee wat verder komt. veel succes in de toekomst.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2005 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal,

Wat ik nu ga zeggen zal voor sommige mensen misschien heel erg raar klinken.

Sinds medio juni heb ik internet en telefonie in 1 pakket bij @home en het bevalt mij tot nu toe uitstekend! Ik
heb helemaal geen problemen met de telefonie als ook met het internet
niet. @home telefonie kost per maand 5,95 en word maandelijks
gefactureerd. Wel is het op het moment zo dat het nu niet overal
mogelijk is je aan te melden voor @home telefonie omdat ze de enorme
toestroom van aanmeldingen niet kunnen verwerken. Dan moet men even
geduld hebben. En natuurlijk kliene probleempjes blijven toch altijd en
overal bestaan?! Ik ben in ieder geval tevreden met mijn keuze! Ik hoop in ieder geval  jullie zo voldoende van dienst te zijn geweest.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat allemaal om een nieuwe techniek waar we over praten en elke provider heeft zo zijn opstart problemen en kinder ziektes hou hier altijd rekening mee. daarna moet je gewoon de afweging maken waar je voor kiest een grote organisatie zoals kpn die niet de goedkoopste is met internetplusbellen maar wel en groot aantal aan monteurs die klaar staan voor de klant bij problemen of een wat kleinere zoals wanadoo die je vooral via de telefoon probeert te helpen het is gewoon een kwestie van rekening van het afgelopen half jaar bijvoorbeeld naast elkaar leggen en je eigen wensen op papier ztten en kijken waar je voor alles terecht kan

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Beste johoho,

Ik denk niet dat zuiderkk hiermee verder komt...;-)
Dit is namelijk niet de informatie die hij vraagt.
Tele2 is een select-carrier die z'n telefoontikken gewoon inkoopt bij KPN en deze vervolgens aan jou doorverkoopt.
Het telefoneren blijft dus over de lijnen van KPN lopen.

Wat zuiderkk bedoelt is telefoneren via je breedbandverbinding, dus een kabel- of adsl-aansluiting zodat het mogelijk wordt om je KPN-abonnement te beëindigen en te gaan telefoneren via je Internetaanbieder.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2007 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu na alle ellende met tele2 alles bij casema. Helemaal tevreden mee!!!!

ve
door verwijderd - Apr 13, 2007 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit me aan bij Johoho en maak hetzelfde mee. Sinds januari heb ik tele 2

Als je de helpdesk belt ben ik tot nu toe snel aan de beurt en hoef niet lang te wachten. Ook bel je tegen lokale kosten 2.3 eurocent/min.

En @ Enterprice.   Bij tele 2 heb je geen kpn meer nodig. Zij hebben een eigen signaal.

Bert

ve
door verwijderd - Apr 13, 2007 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Zuiderkk

@ Liefwolfje  het klinkt helemaal niet raar om voor je mening uit te komen dat je tevreden bent over de provider A HOME  dit mag toch gerust iedereen weten ,en ik sluit me hier volledig bij aan heb zelf al vanaf maart 2006 telefoon en internet van A HOME en ben tot op

heden zeer te vreden

Zuiderkk

ik wens je veel succes met het zoeken naar een voor jou geschikte keus

met vriendelijke groet van de sleutelaar