focus33
door focus33 Oct 23, 2010 om 12:06
Computers & telefonie

Wie o wie????

Hallo, jaren geleden via mijn toenmalige werkgever LAURUS een muismat (met Lauruslogo) gekregen bij levering pc via het toenmalige pc privé plan, maar deze is nu dusdanig versleten dat ik een nieuwe zoek maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan, want......

Ik zoek namelijk een muismat waarbij aan de achterzijde een een ruimte zit om papieren in op te bergen.

Misschien dat iemand een idee heeft of dit bestaat en zo ja waar ik dit kan bestellen/kopen.

Ik heb al in veel winkels en internet bekeken, maar nog niet gevonden.

472 12 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 23, 2010 om 12:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Ik zoek namelijk een muismat waarbij aan de achterzijde een een ruimte zit om papieren in op te bergen. .........

Kan me hierbij geen enkele voorstelling maken; fotootje zou handig zijn.

druifje01
door druifje01 - Oct 23, 2010 om 12:43
1712 Antwoorden / 140 Vragen

ik moet hier denken aan een begripsverwarring. Gaat het misschien om een map?

focus33
door focus33 - Oct 23, 2010 om 13:04
16 Antwoorden / 2 Vragen

Alvast bedankt voor het meedenken.

Nee het is wel degelijk een muismat wat bestaat uit twee gedeeltes. Het bovenste deel wordt gebruikt als muismat. Dus als het ware 2 matjes die aan 3 zijdes vast zitten aan elkaar zodat je er papieren in kan steken. Het bovenste gedeelte is doorzichtig, maar dat is niet noodzakelijk.

Nou ik hoop dat dit wat duidelijkheid verschaft.

gsm
door gsm - Oct 23, 2010 om 13:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

"Wie o wie ????" is geen duidelijke titel voor een vraag en dus zinloos.
Gebruik voortaan liever een titel die inhoudelijk aan de vraag gerelateerd is, bijvoorbeeld: "Muismat met opbergruimte gezocht"
Dat vergemakkelijkt later het gericht zoeken in de database aanzienlijk.
Helaas kan ik je niet verder helpen met een geschikte muismat te vinden.

edwardus
door edwardus - Oct 23, 2010 om 13:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Wat je hier beschrijft is dermate zeldzaam dat ik denk dat je het maar beter uit je hoofd kunt zetten en een aparte oplossing kunt zoeken voor het opbergen van je papieren, die zijn er voldoende. Het artikel zal ongetwijfeld besteld zijn bij een handel in relatiegeschenken of een specialiteiten drukkerij o.i.d.
Voor een particulier lijkt me dit ondoenlijk. Tenzij je hier misschien nog een bericht krijgt van een voormalige Laurus-collega die zijn/haar muismat wel wil afstaan.

vladja
door vladja - Oct 23, 2010 om 13:14
8293 Antwoorden / 27 Vragen

gsm met verkeerde been uit bed gestapt?

birdies
door birdies - Oct 23, 2010 om 13:16
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Het artikel zal ongetwijfeld besteld zijn bij een handel in relatiegeschenken.......

Inderdaad en heb dus al het nodige surfwerk achter de rug bij dergelijke bedrijven. Nergens zo'n muismat te vinden, wel met rekenmachine, usb enz. Denk niet dat het gaat lukken.

druifje01
door druifje01 - Oct 23, 2010 om 13:21
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Edwardus gaat in de goede richting, denk ik. De werkgever zal zoiets hebben laten maken en het betreft dan waarschijnlijk ook geen artikel dat men kan kopen.

edwardus
door edwardus - Oct 23, 2010 om 13:27
6844 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=vladja schreef op zaterdag 23 okt 2010, 13:14]gsm met verkeerde been uit bed gestapt?

gsm heeft toevallig wel gelijk, want het is nou eenmaal beter een titel te kiezen die de lading beter dekt. Hoe vaak zie je niet zoiets nietszeggends als "Help!" als titel i.p.v. bijv. "Beeldscherm valt uit na 2 minuten"? Snap je het verschil?

birdies
door birdies - Oct 23, 2010 om 13:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........gsm heeft toevallig wel gelijk...........

Dat klopt, maar je ziet hier zo vaak nergens op slaande c.q. onduidelijke titels voorbij komen (incl. wachtwoord als titel), dus waarom nu ineens daarover een opmerking plaatsen?

edwardus
door edwardus - Oct 23, 2010 om 13:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Omdat je érgens moet beginnen de wereld te verbeteren ;)

gsm
door gsm - Oct 23, 2010 om 14:48
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 23 okt 2010, 13:48]........gsm heeft toevallig wel gelijk...........

Dat klopt, maar je ziet hier zo vaak nergens op slaande c.q. onduidelijke titels voorbij komen (incl. wachtwoord als titel), dus waarom nu ineens daarover een opmerking plaatsen?
't was maar een tip, ivm het eenvoudiger terugzoeken van een vraag..