he
door hendrikp_1 Nov 27, 2010 om 20:41
Computers & telefonie

Windows 7 herkent mijn usb video recoder niet

Hallo,sinds de aanschaf van mijn nieuwe laptop met windows 7 herkent deze mijn ion vrc2pc niet meer.Ik heb al vanalles geprobeerd maar lukt niet.
Alvast bedankt,Hendrik

346 1 Rapporteer

freya
door freya - Nov 27, 2010 om 21:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo hendrikp,

Heb je van de website van de makers van dit apparaat al eens de laatste versie van de drivers gedownload en geïnstalleerd?

zie: *[u]klik[/u]*

Helemaal onderaan de pagina staan drivers vermeld die ook voor Windows 7 geschikt zouden moeten zijn.

m.vr.gr. Freya