door william31 Nov 4, 2005 om 15:26
Computers & telefonie

World Of Baccarat

Beste Kassa Lezers,

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij world of baccarat. Het adres is http://www.worldofbaccarat.net

Nu heb ik een probleem met mijn Toshiba HDD/DVD Recorder RD-SX34. Na het opnemen van een tv programma en kan ik dit probleemloos bekijken vanaf de harddisk, maar als ik nu het programma naar de dvd wilt copieeren dan lukt dit niet. Ik krijg dan een foutmelding op mijn tv dat "het lezen vanaf de harde schijf is mislukt". Als ik nu naar de site ga om informatie te zoeken zie ik wel een telefoon nummer, maar dit is volgens mij niet correct. Het nummer is  +49 1801 6666 264066. Volgens de buitenlandse inlichtingsdienst is dit nummer van duitsland, maar komt de naam world of baccarat hier niet voor. Mijn vraag is of iemand ook eens daar besteld heeft en hoe haar of zijn ervaringen zijn met deze website als men een probleem heeft. Beter nog zou zijn een nederlands telefoon nummer van dit bedrijf. Wie helpt???

567 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

kan je niet helpen. wil alleen maar kwijt dat ik met de aankoop van electra ook een hoop slechte service heb mogen ontvangen op internet. ik doe dat dus niet meer en ik ga gewoon nar een echte winkel toe.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi,

Contactdetails : dit moet het zijn .fred

Telefoon:0035 1291 200...
Fax:+35 1291 237...
E-mail:info@eu-shopping.net
Internetadres: www.worldofbaccarat.net

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ja dat nummer heb ik geprobeerd, maar dat is niet in gebruik. lijkt me of het niet compleet is.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi William.Klopt tel .staat op informatie toon, maar het E-Mail adres word wel geaccepteerd.Dus dat zou ik dan proberen En even geduld er zit een weekend tussen fred

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens i.p.v. 035  de 0900, ik denk dat dit goed moet zijn.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2005 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, Al vast bedankt voor de diverse reacties. 0900 wordt niet
geacepteerd accepteerd. Ik heb vanmorgen wel een email terug gekregen
en ook een reactie gestuurd. Maar tot nu toe nog niets terug ontvangen.
Ook heb ik geprobeerd om een nederlands telefoon nummer te vinden van
Toshiba die zich richt tot DVD recorders. Maar ook dit wil maar niet
lukken. Dus als iemand mij deze informatie kan verschaffen, heel
graag.

ve
door verwijderd - Nov 21, 2005 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ik vond deze gegevens:

Consumer Information

BACCARAT - Servicos de Marketing S.A.

Avenida Arriaga 42 B, P-9000-064 Funchal (Madeira /Portugal)

Tel.: +351 291 210 833

Fax: + 351 291 282 773

E-Mail: sales@worldofbaccarat.net

support@worldofbaccarat.net

Wel een heel ander telnr. dan eerder genoemd.

Verder nog:

9. Contact Persons for Complaints

9.1 If, contrary to all expectations, a new product supplied by us should give
cause for complaint or a product that you have already put into operation be
defective - for whatever reason - please contact us as below:

Name of contact person: Ms Sigrid Tropeano

Tel.: 0049 (0) 89 12 71 06 15

Fax: 0049 (0) 89 12 71 06 19

E-mail: sigrid.tropeano@worldofbaccarat.net

(ik heb wat twijfels mbt die 0049)

succes Bodosan