Ziggo factuur
Voor de forumleden/bezoekers die Ziggo hebben: zojuist via de mail van Ziggo de factuur ontvangen. Betaal je per automatische incasso, dan wordt vanaf maart het bedrag afgeschreven op of rond 15 maart. Voorheen was dat meestal rond de 20e of 22e of soms nog later. Ziggo gebeld en de medewerker vertelde dat om administratieve redenen dit door hun is veranderd. Een week eerder je geld levert dus voor Ziggo voordeel op. Je kan dit veranderen door of voor accorderen te kiezen of voor een acceptgiro via de mail (zonder extra kosten). De medewerker gaf aan dat er een brief per fysieke post naar de klanten zou zijn gestuurd. Wie heeft deze brief al ontvangen?
m.vr.gr.
Ook (nog) niet ontvangen. Getty schrijft in deze vraag deze al een maand geleden ontvangen te hebben. Goede tip trouwens voor wie daar gebruik van wil maken; acceptgiro via de mail.
Ik heb per post een brief van Ziggo ontvangen (2 maart) over dat nu per maand betaald moet worden i.p.v. per kwartaal en dat dan 3x kosten voor acceptgiro betaald moeten worden (i.p.v. 1 x). Betreft toezending per post.
Ik heb om de betaling te wijzigen in automatische incasso op 3 maart een account aangemaakt en vervolgens via het account gekozen voor automatische incasso.
Ik zou daarover nog een brief moeten ontvangen, maar heb die nog niet ontvangen.
In mijn account (zojuist gekeken) staat inmiddels wel vermeld dat mijn betaalwijze automatische incasso is. Ik lees (in mijn account) nergens wanneer die automatische incasso dan plaats zal vinden.
Ik was klant van Casema dat later Ziggo werd.
Bij veelgestelde vragen staat dat de automatische incasso op één van de laatste drie werkdagen van de maand wordt afgeschreven:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/factuur-betalen/extra-uitleg/
Vermoed dat jij alleen (analoge) televisie afneemt bij Ziggo? Ben zelf ook al tig jaar (Casema) Ziggo klant en betaal al zo lang ik mij herinner altijd maandelijks.
Inderdaad alleen analoge tv. Ik weet niet meer of ik "heel vroeger" ooit per maand heb betaald.
Ik vind een incasso die al rond de 15e van de maand ligt, wel belachelijk vroeg. Tot een week voor de nieuwe maand vind ik acceptabel. Maar 2 weken eerder? Ik vraag me af of bedrijven/organisaties ongelimiteerd hun incassodatum naar voren kunnen halen.
Eneco heeft het bij mij wel eens geprobeerd: ik ben daar toen niet mee akkoord gegaan en heb die incassodatum op rond de 24e laten zetten.
Nog niets van gehoord. Bij mij wordt de factuur meestal de 26e of 27e van de maand afgeschreven.
Ik heb ook niets gehoord en verteld of ze er aan gedacht hebben dat er mensen zijn met evt. een uitkering, (die ze pas later in de maand uitbetaald krijgen) dat die dat bedrag wat er nog zou staan nodig hebben om eten te kunnen kopen. Ik heb de rekening geweigerd bij de bank. Er werd mij ook verteld dat ze er geen brief/ mail over hebben verstuurd aan de klanten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer