in
door ingwils Mar 13, 2016 om 19:19
Geldzaken & recht

Door een wijziging in het betaalsysteem van ZIGGO worden incasso een week eerder

Doordat ZiGGO eeen wijziging in hun betalingssysteem heeft doorgevoerd staat de incasso een week
eerder gepland dat de vorige. Er zit nu 3 weken tussen de twee betalingen. Mag Ziggo dit doen zonder dat
ik op de hoogte ben gebracht. Heb telefonisch kontact gehad. 

We zouden nog een brief krijgen maar ik heb het idee dat de brief komt nadat de incasso heeft plaats gevonden.
77,45 euro voor 3 weken een pakket ipv 77,45 per maand.

Wat raden jullie mij aan. Stopzetten de incasso en later betalen 
?

1322 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Mar 13, 2016 om 19:24
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Ik heb ruim een maand geleden die betreffende brief al gehad. Weet u zeker dat u die niet over het hoofd heeft gezien.
En nee, terugboeken is zeer onverstandig, tenzij u natuurlijk op extra incassokosten zit te wachten?

getty
door getty - Mar 13, 2016 om 19:25
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

En u bent toch blijkbaar al op de hoogte? Wat is nou het probleem? Die paar dagen vroegere afschrijving?

marita567
door marita567 - Mar 13, 2016 om 19:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen
1

Hallo Ingwils , 

Mijn factuur komt opeens eerder, hoe kan dat?

Door een wijziging in ons betaalsysteem kan het zijn dat we je eerder, dan je gewend bent, een factuur sturen. Het moment waarop we de betaling verwachten of afschrijven schuift hierdoor naar voren. Dat is het. Verder verandert er niets

Bron : Ziggo.nl 

Wat is het probleem als u achteraf nog de brief krijgt , betalen moet u toch .

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2016 om 19:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Het is natuurlijk niet 77,45 voor drie weken i.p.v. een maand, het is nog steeds het bedrag voor een maand. Alleen eerder geincasseerd.


ja
door janf43 - Mar 14, 2016 om 10:35
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op uw factuur staat duidelijk welke periode het betreft. U betaalt niet meer, alleen een paar dagen eerder.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer