Ziggo liegt tegen klanten
Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden
Ziggo behandeld hun klanten als ze bewind voering hebben als een stuk stront @Ziggo heeft net weer gezegd nog steeds geen toestemming te hebben terwijl ik 100% zekker weet dat #ziggo dit wel degelijk heeft Stelletje vuile leugenaar werken daar of is dit een must als je er wil werken
U ontvangt de spullen binnen 10 werkdagen. Dat kan, gezien weekenden en feestdagen, in de praktijk neerkomen op zeker twee weken. Om ze nou voor 'stelletje leugenaars' uit te maken...
Dat kan maar tegen mij zeggen ze dat er niet is gebeld en dat het nog niet eens in behandeling is
Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel degelijk gebeld is
[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden
Ziggo geeft nu de fout toe mar zegt nog niet wanneer ik de spullen krijg als ik namens een bedrijf zo'n fout maak zou ik het per koerier regelen dat de spullen vandaag nog gestuurd zouden worden. dat is klanten service wat ziggo doet is klanten aan een lijntje houden
[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 10:09]
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
LOL. Dat is inderdaad wel het minste wat ze kunnen doen.
Als u op dezelfde manier als hier tegen Ziggo spreekt, betwijfel ik of u überhaupt nog iets krijgt.
Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.
Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer