rr
door rrvdm May 15, 2015 om 08:53
Computers & telefonie

Ziggo liegt tegen klanten

Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.

Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden

1503 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:17
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ziggo behandeld hun klanten als ze bewind voering hebben als een stuk stront @Ziggo heeft net weer gezegd nog steeds geen toestemming te hebben terwijl ik 100% zekker weet dat #ziggo dit wel degelijk heeft Stelletje vuile leugenaar werken daar of is dit een must als je er wil werken

ge
door gerboe - May 15, 2015 om 09:17
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

U ontvangt de spullen binnen 10 werkdagen. Dat kan, gezien weekenden en feestdagen, in de praktijk neerkomen op zeker twee weken. Om ze nou voor 'stelletje leugenaars' uit te maken...

ge
door gerboe - May 15, 2015 om 09:19
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

Onze berichten kruisten elkaar zie ik.

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:23
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dat kan maar tegen mij zeggen ze dat er niet is gebeld en dat het nog niet eens in behandeling is
Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel degelijk gebeld is

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:57
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.

Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden

Ziggo geeft nu de fout toe mar zegt nog niet wanneer ik de spullen krijg als ik namens een bedrijf zo'n fout maak zou ik het per koerier regelen dat de spullen vandaag nog gestuurd zouden worden. dat is klanten service wat ziggo doet is klanten aan een lijntje houden

Cookies
door Cookies - May 15, 2015 om 10:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.



Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)

diumenge
door diumenge - May 15, 2015 om 10:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 10:09]
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
LOL. Dat is inderdaad wel het minste wat ze kunnen doen.

tijger1
door tijger1 - May 15, 2015 om 11:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u op dezelfde manier als hier tegen Ziggo spreekt, betwijfel ik of u überhaupt nog iets krijgt.

jpm
door jpm - May 15, 2015 om 13:07
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 17:58
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word

jpm
door jpm - May 16, 2015 om 07:55
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 17:58][quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word

O, maar.ik twijfel niet dat u een bewindvoerster hebt op eigen verzoek, maar dat weet Ziggo vast niet. Mijn intentie was om aan te geven, met anderen hier, dat het beter is om zoete broodjes te bakken met Ziggo als u iets gedaan wilt krijgen. Het is overigens niet netjes dat Ziggo zich niet houdt aan wat fatsoensregels, maar duizenden klanten hebben dat nog niet kunnen veranderen, het lukt u dus ook niet op de door u genoemde manier.

rr
door rrvdm - May 16, 2015 om 21:30
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

met dat ze liegen bedoel ik dat ze tegen mij zeggen dat de bewindvoerster niet gebeld heeft en tegen haar zeggen ze dat ze een fout hebben gemaakt. en dat ik de spullen nu waarschijnlijk rond de 21ste krijg maar dat is inmiddels bij mij eerst zien dan geloven want het blijft @Ziggo

rr
door rrvdm - May 25, 2015 om 10:16
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Werkelijk te dwaas voor woorden @Ziggo had vlak na het posten toegezegd dat alles goed geregeld zou zijn maar inmiddels een week later maar weer eens gebeld en word er verteld dat ze nog steeds niets gedaan hebben

zoekster
door zoekster - May 25, 2015 om 13:06
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dit is wel heel vervelend. Plaats uw op klachtenkompas.nl

Dan komt het wellicht snel in orde. Probeer uw toon rustig te houden.

Soms is een vraag op het forum van Ziggo ook genoeg, maar het is duidelijk dat de webcare onderbezet is op dit moment. Ze hebben wat werknemers de laan uitgestuurd in verband met kostenbesparing. Gaat helaas ten koste van de service.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer