andries1956
door andries1956 Aug 16, 2014 om 19:38
Computers & telefonie

Ziggo mobiel

Wie heeft ervaring met ziggo mobiel en is het dekkend
gr. Andries p.s. ik woon in Hoogeveen

970 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2014 om 19:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het netwerk is Vodafone, dus als je daar ervaring mee hebt weet je al wat meer. Verder heb ik het gehad, was prima. Er is veel in te stellen, bijvoorbeeld qua gebruik in het buitenland. Ik was er wel tevreden over, vanwege een hele interessante aanbieding ben ik echter overgestapt naar Vodafone. Dat kan makkelijk, want je kan maandelijks opzeggen.

gompy2
door gompy2 - Aug 16, 2014 om 20:51
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik toevallig las bij de Consumenten bond, alleen toegang tot het 3G-netwerk, niet het 4G-netwerk van Vodafone.
Ik weet niet of dat nog zo is?

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2014 om 22:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij was het inderdaad 3G, ik zie dat persoonlijk niet als een belemmering.

gompy2
door gompy2 - Aug 16, 2014 om 22:16
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Nee ik ook niet, 2G staat mijn telefoon op, maar misschien belangrijk voor TS.
Ik las het toevallig paar dagen terug bij de Consumentenbond.

getty
door getty - Aug 17, 2014 om 11:40
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Hier is het ontvangst prima in het oosten van het land.

pi
door pieterwolters - Aug 17, 2014 om 13:56
3610 Antwoorden / 0 Vragen

4G is vooralsnog alleen beschikbaar voor zakelijke Ziggo klanten. Vodafone zal eerst voldoende capaciteit willen hebben voordat ze het ook beschikbaar stellen voor MVNO's in het consumentensegment.

door 1953 - Aug 17, 2014 om 14:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zit nog bij ZIGGO maar wil mijn hand niet voor in het vuur steken.

Ga binnenkort over naar KPN alles-in-1 van beiden, dit terzijde.

Van welk netwerk ZIGGO gebruikt maakt is voor mij tot voor kort, 1 minuut geleden, onduidelijk.
ZIGGO maakt gebruik van het Vodafone-netwerk. Is die wel stabiel te noemen?

Lees hier alles over wat de Consumentenbond hierover schreef: Het artikel van de Consumentenbond

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 18, 2014 om 11:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het probleem bij Ziggo mobiel is (en bij vele andere) dat je na het verstrijken van je bundel gewoon, voor de hoofdprijs, door kunt bellen en internetten.

En bij Vodafone wil qua data verbruik nogal weleens iets mis gaan, heel toevallig altijd ten ongunste van de klant.

aurora1
door aurora1 - Aug 18, 2014 om 13:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaring mee. Doe ook een postcodecheck. Zelf prefereer ik het netwerk van KPN.