Dr
door Dragonetti May 8, 2017 om 15:26
Computers & telefonie

Ziggo verhoogt prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand

Ziggo verhoogt weer zijn prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand. Volgend de Europese Commissie en ook Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) niet als monopolistische gezien. Maar in de afgelopen jaar is de prijs van een gemiddeld ziggo abonnement met €9.00 + gestegen. En er is geen alternatief. KPN en hun kopernetwerk is geen concurrent, niet qua snelheid en zij hebben hun netwerk wel open moeten stellen. Ook glasvezel aanleg blijft uit door burocratie en financielle moeilijkheden. Maar Ziggo(Liberty Global) hoeft hun netwerk niet open te stellen. Want de Autoriteit Consument & Markt steld het volgende "openstellen kabel is te duur en te complex voor nieuwkomers"  via tweakers. Zie ook rapport virtuele toegang (VULA). het begint er toch meer en meer op te lijken dat Ziggo(Liberty Global) een monopolie postie heeft en hier een melkkoe van wil maken en de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) dus toekijkt en niks doet.

Misschien is het weer eens tijd dat Ziggo(Liberty Global) door kassa op het maatje wordt geroepen en dan tevens de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) wat zij hiervan vinden.

Ziggo (Liberty Global) moet de kabel open stellen voor anderen tegen redelijke prijs of misschien moet Ziggo(Liberty Global) en het kabelnetwerk wat ze hebben wel van elkaar gesplitst worden om toegang voor iedereen mogelijk te maken en tevens de concurrentie op de Nederlandse kabelmarkt te vergroten.

Kassa?

3912 15 Rapporteer

simon55
door simon55 - May 8, 2017 om 15:29
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zou U de letters ietsje groter willen schrijven ik kan ze echt niet lezen zo hoor. Enne bedankt voor de mededeling , gaat lekker naar n ander en klaar is t

ho
door holy53 May 8, 2017 om 16:49
68 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je wel gelezen wat TS schrijft? En als je echt geen zinnig antwoord wil geven? P.S. Hans heeft mooie aanbiedingen.

fa
door familyman - May 8, 2017 om 15:36
888 Antwoorden / 1 Vragen

Voor dit soort vragen: KLIK HIER.

Dr
door Dragonetti - May 8, 2017 om 15:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

@simon55 Letter grote is pnt 11. Als het voor u alsnog te klein is houd u CTRL toets van het toetsen ingedrukt een scrolt u met u scrolwiel op de muis naar voren of achteren om tekst groter of kleiner te maken. ;)

simon55
door simon55 May 8, 2017 om 16:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat weet ik ook wel , maar vanmiddag stonden deze letters van TS steller allemaal als n centimeter of vijf hoog geschreven

tijger1
door tijger1 - May 8, 2017 om 15:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u vindt dat Kassa ergens aandacht aan moet besteden, moet u zich tot KASSA wenden. Dit is het forum.

Misschien hier even de richtlijnen lezen?

newmikey
door newmikey - May 8, 2017 om 16:22
830 Antwoorden / 0 Vragen

Dus u maakt uself vreselijk druk om een prijsvergoging van tussen de 1.8% (Connect Start & Play Complete van € 54,95  naar € 55,95 met een verhoging van € 1) en 3.2% (Connect Max en Play Max van € 79,95 naar € 82,50 met € 2,55)?

Ik zou, als ik u was, géén winkel meer binnenlopen! Dat zijn zeer acceptabele prijsaanpassingen waar noch de NMA, noch Kassa iets van hoeven te vinden.

Paola Castor
door Paola Castor May 8, 2017 om 22:51
66 Antwoorden / 1 Vragen

Betaal nog steeds € 77,95 per maand voor Connect Max & Play Max.

Paola Castor
door Paola Castor May 8, 2017 om 23:31
66 Antwoorden / 1 Vragen

Las zo juist het bericht op www.coax.nl

https://www.coax.nl/

Gerry1969
door Gerry1969 - May 8, 2017 om 16:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus als u een bedrijf opzet wat enorm goed gaat lopen en u heeft miljoenen klanten dan zet u uw deuren open voor de concurrentie?
Natuurlijk wil Ziggo zijn eigen netwerk in eigen beheer houden.
Hadden de andere aanbieders maar slimmer moeten zijn.
Ziggo investeert miljoenen en miljoenen in haar netwerk, dat kost geld en dat betalen wij als klant. Maar bijna ieder jaar gaat de snelheid ook omhoog zonder dat u daarvoor.betaalt.
Uw zorgverzekeraar wordt toch ook ieder jaar duurder.

diumenge
door diumenge - May 8, 2017 om 18:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou mijn abonnement is echt geen 9 euro gestegen het afgelopen jaar, en niet eens de afgelopen jaren. In 2015/16 betaalde ik € 42,50, in 2016/17 € 44,45 en in 2017/18 (dus vanaf 1/7) ga ik zo te zien € 46,00 betalen. Da's dus € 3,50 (ruim 8%) in 2 jaar... niet echt iets om mij druk over te maken.

ha
door halex - May 8, 2017 om 18:54
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Drie procent, dat valt toch reuze mee? Consumenten 'stemmen' met hun voeten. Als 't hen niet bevalt, gaan ze naar een ander. U vindt anderen geen concurrent maar daar denken de pro's van de ACM toch anders over. Ben geneigd hen eerder te geloven dan u.

Paola Castor
door Paola Castor - May 8, 2017 om 22:49
66 Antwoorden / 1 Vragen

Men heeft mij nog niet bericht hierover de verhoging van het abonnement. En per wanneer gaat die verhoging dan wel in?

Paola Castor
door Paola Castor - May 8, 2017 om 23:33
66 Antwoorden / 1 Vragen

Las daarstraks op COAX.nl hierover. ZIGGO heeft zelf hierover nog niet gecommuniceerd met de klant/abonnee.

https://www.coax.nl/

Cookies
door Cookies May 9, 2017 om 02:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De link naar de nieuwe prijzen stond al in de 1e zin van dit topic.

panter22
door panter22 - May 9, 2017 om 08:49
6599 Antwoorden / Vragen

Denk je nu werkelijk dat als er een nieuwe aanbieder komt op het netwerk van Ziggo dat die hetzelfde pakket kan leveren tegen een veel lagere prijs? Blijf dromen,

gsm
door gsm - May 10, 2017 om 16:25
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het ronduit vorstelijke salaris van de directeur en mede-managers moet uiteraard regelmatig verhoogd worden.
Sponsoring kost ook het een en ander. Soms wordt er wat onderhoud verricht of een storing verholpen.
Daarnaast willen aandeelhouders graag een stijgende winst.
Dat kan allemaal alleen als de klanten dieper in de buidel tasten en de gewone medewerkers met minder mensen harder gaan werken.
Vandaar... Overigens ook de Vara draait hier en daar ronduit enorme wereldse "vergoedingen" er door.

dirck
door dirck - May 13, 2017 om 17:38
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Alle providers hebben hun abonnementen fors verhoogd de laatste tijd.
Ze zeggen natuurlijk heel wat anders, maar dit heeft allemaal te maken met Fox Sports.
Die willen namelijk dat iedereen meebetaalt aan Fox Sports, of ze nou wel of niet van voetbal houden, iedereen zal er aan mee betalen.
De providers wilden hier niet mee ingaan, maar de voorspelling dat de providers hun abonnementen fors zouden verhogen dit jaar is nu dan toch uitgekomen!!!
Eind dit jaar of begin volgend jaar zal er waarschijnlijk weer een forse verhoging komen vanwege Discovery Networks.

fl
door flessebon - May 13, 2017 om 19:09
418 Antwoorden / 7 Vragen

Vind het ook te duur worden. Heb nu adsl maar als het zo door blijft gaan dan gaat het de deur uit. Dan maar geen internet.

Gerry1969
door Gerry1969 May 13, 2017 om 19:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dan maar geen internetin deze tijd ?respect! Maar  volgens mij niet reëel.

diumenge
door diumenge May 13, 2017 om 19:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als je ADSL hebt, dan zit je niet bij Ziggo.

fl
door flessebon May 13, 2017 om 20:50
418 Antwoorden / 7 Vragen

Maar erger mij net als TS aan de stijgende prijzen en het gebrek aan concurrentie.

wa
door wardtmar - May 13, 2017 om 19:35