con1
door con1 Nov 9, 2023 om 07:57
Elektronica & tv

Aansluiten draadloze deurbel

Ik heb een draadloze deurbel van het merk Hyundai. Mijn modem is een Experiabox v10A van KPN. Krijg die deurbel niet goed aangesloten. Heb zelf het idee dat het aan de Wifi ligt. Het signaal is overal prima maar het moet 2,4 Ghz zijn. Die Experiabox levert zowel 2,4 als 5 Ghz. Op de een of andere manier lukt het maar niet. Wie heeft raad?

4275 5 Rapporteer
Thijs12
door Thijs12 - Nov 9, 2023 om 08:50
545 Antwoorden / Vragen

Zet tijdelijk de 5 GHz uit.
Als de bel werkt weer aan zetten.

con1
door con1 - Nov 9, 2023 om 10:34
29 Antwoorden / 28 Vragen

Ondertussen ben ik er zelf al uit. Wat een geklooi. Slechte gebruiksaanwijzing. Allemaal bedankt voor de reacties.

Re
door Replayt - Nov 9, 2023 om 19:12
4 Antwoorden / Vragen

Een handige tip hierbij kan zijn om een 2.4 GHz gasten-netwerk te gebruiken voor smarthome-apparaten. Deze kun je dan - meestal - op 2.4 GHz instellen.

Meer info hier.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Nov 9, 2023 om 19:53
2071 Antwoorden / Vragen

Waarom zou je dat doen? Die bel doet het ook gewoon op je normale netwerk en als het je iets te ingewikkeld wordt roep je er iemand bij de er wel verstand van heeft.