hildehilde
door hildehilde Feb 17, 2015 om 20:35
Elektronica & tv

Animal planet van ziggo

In mijn pluspakket van Ziggo staat dat ik ook toegang heb tot Animal Planet op kanaal 208 (Na de nieuwe indeling) Echter de zenders slaat de nrs 207 t/m 209 gewoon over. Ik krijg ook geen E... melding. Ziggo gebeld, callcenter jongen zei dat mijn digitale ontvanger kapot was...... (2 maanden geleden nieuw gekocht) . Later nagevraagd bij vriend in dezelfde stad (Groningen) en ook hij had geen 208 zender. Ook gebeld en ook hij kreeg te horen dat zijn ontvanger stuk was. Naar winkel gegaan waar ik mijn ontvanger had gekocht en tot verbazing van de winkelier sprongen alle tv's in de winkel ook van 206 over naar 2010. Nog 2 andere zenders uit het pakket waren ook niet te vinden .In het zenderoverzicht staat er achter deze 3 zenders 2 x hd. Ik heb een nieuwe tv en de tv's in de winkel zijn dat ook allemaal. Call center blijft gewoon volhouden dat de ontvangers dus kapot zijn en dat zijn ze niet. Maar niemand schijnt het daar te weten en dan wensen ze je een prettige dag en wordt de verbinding verbroken. Toch betalen we ook voor deze zender en keek ik daar in het verleden graag naar. Ook al voor de nieuwe zenderindeling 2 weken geleden had ik al een tijdje geen animal planet (wel TLC ik weet dat die elk een gedeelte van de dag uitzenden ) dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee?

6207 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 17, 2015 om 20:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Heeft u nog een keer de zenders automatisch laten instellen? Nadat u de smartcard er een keer opnieuw er in zet nadat u hem even met een zachte doek de chip even schoon gemaakt?

hildehilde
door hildehilde - Feb 17, 2015 om 20:55
11 Antwoorden / 16 Vragen
0

Ja hoor eerst heb ik het zelf gedaan en bij de winkel waar ik hem gekocht had hebben ze het ook nog eens gedaan voor de zekerheid, alles goed geinstalleerd. Alle andere zenders werken ook. Bovendien werkt het dus ook niet bij een vriend die het ook goed heeft gedaan en... bij geen van de wel 50 tv's in de (officiele) electronica zaak. (Smartcard ook nog even eruit geweest in de winkel, daarna alles opnieuw geinstalleerd. ) Wat me ook verbaast is dat ze van Ziggo maar voor het gemak zeggen dat de ontvanger kapot is en het anders ook niet weten. Enfin de ontvangers zijn dus niet defect.

edrick3
door edrick3 - Feb 17, 2015 om 20:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@valerius-2,

De vraag wel goed gelezen? Betwijfel ik.

Hallo hildehilde,

Je bent de enige niet. Kijk maar eens hier..
Die lui aan de telefoon kletsen ook maar wat.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl

Met vr.gr.

hildehilde
door hildehilde - Feb 17, 2015 om 21:00
11 Antwoorden / 16 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 17 feb 2015, 20:50]@valerius-2,

De vraag wel goed gelezen? Betwijfel ik.

Hallo hildehilde,

Je bent de enige niet. Kijk maar eens hier..
Die lui aan de telefoon kletsen ook maar wat.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl

Met vr.gr.

zw
door zwaardvis - Feb 17, 2015 om 21:04
1525 Antwoorden / 51 Vragen
0

Probeer eens de zenders opnieuw te zoeken maar nu niet met netwerk ID 5555 (de algemene wil nogal eens zenders anders plaatsen) maar met ID 43206. Hier staat Animal Planet gewoon in de Guide en kan ik hem ook kiezen. Zie hier

hildehilde
door hildehilde - Feb 17, 2015 om 21:16
11 Antwoorden / 16 Vragen
0

Edrick3 ja die reacties had ik al gezien maar de meeste komen uit 2013 en 2014 en bijn ageen uit 2015 .
Verder heb er niet zoveel recente klachten over gelezen.

Zwaardvis, jouw tip lijkt me wel wat , ga ik in het weekend zeker eens uitproberen, ik hoop alleen niet dat er dan weer anderze zenders zoals Duitsland (waar ik veel naar kijk weer zwakker worden) maar dan kan ik het gewoon weer terugzetten. Ben benieuwd

gerbera
door gerbera - Feb 17, 2015 om 23:08
7459 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op mijn KPN ontvanger kan ik (ongewenste) kanalen uitzetten waardoor deze worden overgeslagen. Is dat bij Ziggo misschien ook mogelijk ?

Gr
door Grunn1 - Feb 18, 2015 om 11:04
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Woon ook in Groningen en heb ook Ziggo. Bij mij werken de zenders 204, 206, 208 gewoon, de oneven nummers zijn verdwenen want dit waren dezelfde zenders als de even nummers maar dan niet in HD. Gebruik netwerk id 5555. Probleem lijkt dan waarschijnlijk toch in je smartcard of ontvanger te zitten. Heb zelf een humax 5200.

Gr
door Grunn1 - Feb 18, 2015 om 11:49
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Je hebt het ook over een elektronica zaak waarbij alle 50 tv's het ook niet werkte. Het maakt niet uit op hoeveel tv's het niet werkt want een tv krijgt zijn signaal van een decoder en de decoder zend uit wat er in je abonnement zit dus op je smartcard. En die elektronica zaak waar je het over hebt heeft niet op elke tv een aparte decoder aangesloten met elk een eigen smartcard. Dus als het daar op 1 tv niet werkt dan werkt het op alle tv's niet en dat ligt niet aan de tv ook niet bij je thuis.

sa
door sanne4 - Jun 17, 2015 om 12:34
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

het komt door de omzetting van ziggo en upc maar dat gaan ze niet toegeven de decoders kunnen de frequentie wijziging niet aan ik zit hier met 2 decoders DCB-H360R waar ik niks meer aan heb na de omzetting lopen ze vast en worden kookend heet ze doen hier helemaal niks mee decoders zijn niet van hun zeggen ze terwijl ze deze zelf verkocht hebben en nu opeen uit het assortiment gehaald zijn zoek op klachten DCB-H360R en ziggo en zie hier duizenden resultaten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer