gezellig
door gezellig Jan 9, 2006 om 16:44
Elektronica & tv

APS-fotorolletjes laten inscannen

Ik heb nog vele APS fotorolletjes liggen, die ik graag alsnog zou
willen laten inscannen. Ik weet dat het geen probleem is om dat te doen
bij de ontwikkeling, maar waar kan dat achteraf?

Natuurlijk kan ik naar een professionele fotostudio stappen, maar dan
ben ik honderden euro's verder. Albert Heijn doet het alleen bij
kleinbeeld. Hema en Blokker doen het (geloof ik) ook niet.

Weet iemand waar ik wel terecht kan met mijn aps-filmpjes?

6021 3 Rapporteer

fr
door freddie_1 - Jan 9, 2006 om 21:41
19 Antwoorden / 0 Vragen

Bijna iedere fotograaf met een eigen afdruk machine kan je film scannen en op cd zetten

Je moet er wel rekening mee houden dat dit 5,00 tot 10,00 euro per film zal kosten.

pp
door ppijpelink - Jan 28, 2006 om 14:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als je een beetje rondkijkt, ik weet dat Canon een ASP adapter levert voor hun scanners. Of dit voor alle modellen geldt weet ik niet zeker.
Dan doe je het werk zelf, en met de prijzen van scanners valt het wel mee.

success

Peter

me
door mevnu - Sep 11, 2006 om 23:38
20 Antwoorden / 6 Vragen

De betere fotozaken doen dit idd ook naderhand nog. Cityfoto in Breda bijvoorbeerld, en dan betaal ik 0,70 cent per negatief, dia of APSnegatief.