sc
door schattepetat Nov 12, 2008 om 13:27
Elektronica & tv

Bauknecht droger

Ruim 3 jaar geleden heb ik bij de Harense Smid een Bauknecht condensdroger gekocht met een servicecertificaat van 6 jaar erbij. Hier ben ik heel blij om want in de afgelopen 1,5 jaar is de droger al 5 keer kapot geweest (3 keer hetzelfde en 2 keer wat anders) En is er een monteur geweest om hem te maken. Ook is hij een keer 3 weken weg geweest omdat de monteur het deffect niet kon vinden. Elke keer als hij gemaakt is vertelt de monteur dat hij nu echt goed is. De 5 de keer was voor mij de druppel en ik vertrouw het apparaat nu niet meer, Ik heb toen een nette brief met mijn klacht geschreven naar consumentenbelang van de Harense Smid. Hun reactie is dat ze de restwaarde (200 euro) korting kunnen geven op een nieuwe droger omdat de droger het nu weer gewoon doet. Ik heb geen geld om een nieuwe droger te kopen en stelde ze voor om kosteloos 2 jaar extra garantie te geven op dit apparaat. Dit konden ze niet doen. Andere opties waren er niet dus ik ben en blijf nu een ontevreden klant. Kan iemand me vertellen of ik hier verder nog iets mee kan?

536 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

re
door remcoderooij - Nov 17, 2008 om 12:46
15 Antwoorden / 2 Vragen
0

wat je kan doen is naar de fabriek bellen om garantie op hett apparaat


 


groetjes remco de rooij

bu
door buitenkamp - Dec 1, 2008 om 12:27
49 Antwoorden / 1 Vragen
0

hier kun je weing aandoen. de winkel hanteerd de voorwaarden van hetservice contract. Daar zal waarschijnlijk instaan, dat zij het apparaat mogen blijven repareren, of de kosten moeten hoger zijn dan de waarde van het apparaat. Het voorstel wat ze nu doen, klopt derhalve ook.


 


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer